Ramona Pârvescu, Commercial Director Unilever South Central Europe, Dan Nistor, General Manager Nordic Group, Gabriela Crețu, Sales VP Ursus Breweries, Sorin Soroceanu, Head of sales & Marketing Agrana România, Manuela Buaru, Director cora Alexandriei, Ciprian Dascălu, Economist Șef BCR, Marian Dumitrescu, Fondator Fieldstar, și Marian Bălan, CEO Instore Power Provider, sunt cei mai recenți speakeri care vor urca pe scena Trade Round Table - “Business with purpose”.

Ei se alătură speakerilor deja anunțați: Oana Lungu, Director Achiziții Kaufland România & Republica Moldova, Tiberiu Dănețiu, Director de Marketing Auchan Retail România, Florin Șchiopu, Director de Expansiune Profi, Ioana Boghenco, Director General Interbrands Orbico, Vasi Dragomir, Consumer & Insights Leader NielsenIQ România și Romina Ardelean, Business Growth Lead Consumer Panel GfK România.

Ce discutăm la TRT - Business with purpose

În contextul actual, în care impredictibilitatea la nivel socio-economic rămâne o piatră de încercare, nevoia de a avea un scop și recunoașterea importanței acestuia devin esențiale pentru businessurile din piața de retail și FMCG. Există însă un avantaj: performanța și viitorul aparțin acelor companii care au un simț clar al scopului și care pun cumpărătorul și inovația în centrul strategiei de creștere.

Ele sunt cele care reușesc să mențină businessul pe un trend ascendent, au angajați mai implicați și clienți mai loiali. Și, nu în ultimul rând, performează la capitolul inovație și transformare organizațională mult mai bine decât companiile care nu își folosesc busolele.

În cadrul celei de-a 18-a ediții a conferinței Trade Round Table vom aborda, sub tema-umbrelă “Business with purpose”, relația dintre scop, autenticitate și încredere, o ecuație deosebit de importantă pentru companiile care doresc să își îmbunătățească performanța și poziționarea. Vom afla, pe rând, de la speakeri de top din industriile de retail și FMCG care au fost pietrele de încercare ale anului acesta și cu ce perspective se apropie 2023.

Vom descoperi, în același timp, prin prezentări și paneluri de discuție dinamice, unele dintre cele mai importante proiecte care au contribuit la îmbunătățirea experienței de shopping.

Mai multe Informații despre eveniment și modalitatea de participare sunt disponibile pe site-ul evenimentului, aici. Evenimentul Trade Round Table - Business with purpose este susținut de Nordic Food, Fieldstar, IPP - Instore Power Provider, Interbrands Orbico, Profi, Caroli, Unilever, Food & Glory, CTP, Siviero Maria, Julius Meinl, Chateau Valvis și Ad Production.

Lansată pe piață în 1999, Revista Progresiv a avut încă de la început ca obiectiv principal facilitarea comunicării și a parteneriatelor între retaileri și furnizorii de bunuri de larg consum. Ajuns la a 18-a ediție, Trade Round Table este cadrul perfect de socializare între retaileri, furnizori și distribuitori, dar și pentru a dezvolta relațiile de business și a avea acces la cele mai noi produse ale furnizorilor.