În doar 10 săptămâni, participanții au fost susținuți să treacă de la idee la un model de business validat în piață, prin intermediul workshop-urilor și training-urilor pe teme precum: vânzări, marketing, previziuni financiare, taxe și contabilitate, legislație, prototipare.

Programul s-a încheiat pe 11 decembrie, cu un eveniment de absolvire, unde cei 8 antreprenori și-au prezentat startup-urile, evoluția și planurile de viitor. Startup-urile care au încheiat cu succes acceleratorul sunt:

Pe parcursul celor 10 săptămâni de program, antreprenorii au lucrat cu mentori și training din industrie precum Ana Consulea (Cofetar & Fondator Zexe Braserie), Bogdan Doltu (Partner Maidan & BurgerFest), Cristina Mazilu (Founder Mazilique), Fadi Drăghici (Owner BITE & Alef Espresso Bar), Radu Tănase (Managing Partner Condimental și .calif), Teodora Juravle (Marketing & Communications Director Vel Pitar), Alex Glod (Senior Trainer, TEDx Speaker & Udemy Instructor), Irina Popescu (Business Owner Positive Projects).

”Este a șasea ediție a acceleratorului Hubcelerator și prima pe care o dedicăm exclusiv industriei alimentare și mă bucur că am cunoscut antreprenori care încearcă să aducă o schimbare în domeniu. Am observat cât au crescut, cât au învățat și și-au adaptat planurile și modelul de business, astfel încât să dezvolte startup-uri scalabile și stabile. Am încredere că vor reuși și le suntem alături în continuare, prin comunitatea Impact Hub Bucharest”, a declarat Lucian Grămescu, Incubation Manager la Impact Hub Bucharest.

Hubcelerator Food este o ediție specială a acceleratorului Hubcelerator, dezvoltat de Impact Hub Bucharest din 2013. De-a lungul celor 6 ediții, Impact Hub Bucharest a reunit peste 140 de antreprenori cărora le-a oferit resursele necesare pentru a ajunge de la idee la un model de business valid în doar 10 săptămâni. De-a lungul celor 6 ediții, peste 1500 de potențiali clienți au fost abordați pentru validarea business-ului și s-au strâns 25.000 de euro prin 7 campanii de crowdfunding.