După o primă rundă de finanțare de succes în valoare de 2 milioane de euro primită în august 2023, nPloy, platforma de joburi bazată pe tehnologia AI, a atras recent o nouă finanțare în valoare aproape de 2 milioane de euro. Bugetul va fi investit în continuarea extinderii nPloy pe piețele din România și Bulgaria, ca urmare a îndeplinirii obiectivelor cheie de performanță.

În ultimul an, nPloy a reușit să prindă tracțiune rapid pe piața din România, rezultatele arătând o creștere de 250% a bazei de clienți de la un an la altul. În prezent, platforma are peste 170.000 de utilizatori activi și colaborează cu peste 1200 de companii din regiunea Europei Centrale și de Est, care își postează anunțurile de angajare.

Platforma s-a bucurat de o rată de adoptare ridicată. În special, nPloy se distinge la nivel mondial ca fiind platforma de recrutare cu cea mai eficientă integrare în sistemele de HR. nPloy este integrată cu principalele sisteme ATS (Applicant Tracking System) folosite intern de companii, cum ar fi SuccessFactors, Workday, Lever, și alte peste 40 astfel de sisteme.

Studiile din industrie subliniază un aspect critic: există o scădere de până la 70% a numărului de aplicații atunci când candidații sunt nevoiți să treacă printr-un proces complicat de aplicare pe site-urile de joburi. Integrarea strategică a nPloy eficientizează atât procesul de recrutare, cât și cel de publicare a posturilor, asigurând faptul că niciun candidat nu este pierdut.

Noul capital de investiții va fi folosit strategic pentru implementarea unei strategii de marketing ample, cu obiectivul de a crește baza de candidați cu peste 300% în România în următorii doi ani. Platforma își propune să își consolideze poziția ca alegerea preferată pentru industriile BPO și IT și are în plan intrarea pe o nouă piață în 2025.

”Ne-am propus planuri ambițioase, iar noua finanțare obținută este un pas imens pentru a le transforma în realitate. Intenționăm să ne perfecționăm și să optimizăm toate aspectele procesului de recrutare. Printre obiectivele noastre viitoare se numără dezvoltarea unor funcționalități analitice care vor oferi informații în timp real despre tendințele pieței muncii, lucru care va îmbunătăți transparența și accesibilitatea atât pentru companii, cât și pentru candidați”, afirmă Konstantin Tsonev, Co-fondator nPloy.

Platforma de job matching oferă companiilor acces la o gamă complexă de servicii de recrutare inteligentă, digitală și de branding de angajator. Aceste facilități permit companiilor să își construiască o imagine pozitivă și autentică și să se poziționeze pe piața muncii ca angajatori de top, care promovează transparența, incluziunea și responsabilitatea corporativă.

Folosind un algoritm bazat pe inteligență artificială, nPloy conectează direct candidații și angajatorii, folosind un model asemănător unei aplicații de dating. Sunt incluse criterii precum așteptările salariale, competențele, experiența, locația și tipul de job.

Lansat ca un startup regional, nPloy a reușit să atragă deja peste 170.000 de utilizatori și peste 1.200 de companii de la lansarea sa, în 2018. Anul trecut, echipa a reușit să strangă 2 milioane de euro într-o primă rundă de finanțare, cu obiectivul de a se extinde la nivel european, România fiind prima destinație.

nPloy își propune să reducă prejudecățile și discriminarea în procesul de recrutare, oferind o modalitate anonimă de selectare a candidaților. Această abordare permite companiilor să formeze echipe diverse și incluzive. Cu o prezență globală, nPloy s-a angajat să revolutioneze viitorul recrutării, oferind noi perspective atât organizațiilor, cât și indivizilor.