NVIDIA a anunțat DLSS 3.5, cea mai recentă versiune a rețelei sale neuronale AI care aduce un spor de performanță în jocuri pe PC, fără a se pierde din calitatea vizuală. NVIDIA DLSS 3.5 introduce o nouă funcție numită Ray Reconstruction, care îmbunătățește calitatea imaginii ray traced pentru toate GPU-urile GeForce RTX, înlocuind denoiserii reglați manual cu o rețea AI antrenată de supercomputerele NVIDIA care generează pixeli de calitate superioară între razele eșantionate. Pe lângă un plus în ceea ce privește calitatea vizuală, DLSS 3.5 ar trebui să aducă și un plus în performanță.

Primul joc cu DLSS 3.5 și Ray Reconstruction va fi Cyberpunk 2077: Phantom Liberty care se va lansa pe 26 septembrie. Al doilea joc confirmat de Nvidia cu DLSS 3.5 este Alan Wake 2, ce se lansează pe 27 octombrie. Portal cu RTX, va fi un alt joc care va avea suport pentru DLSS 3.5 în această toamnă. Deocamdată aceste titluri au fost confirmate de companie, însă sigur vor apărea mai multe pe viitor.

DLSS 3.5 va fi disponibil și pentru GeForce NOW atunci când Alan Wake 2, Cyberpunk 2077: Phantom Liberty se lansează în ziua și data lansării în cloud. Membrii pot, de asemenea, să difuzeze în cloud actualizarea DLSS 3.5 pentru Portal with RTX.

Pe lângă jocuri, DLSS 3.5 îmbunătățește, de asemenea, calitatea imaginii în aplicațiile 3D. Reconstrucția de raze va fi inclusă în versiunile viitoare ale D5 Render, Chaos Vantage și NVIDIA Omniverse.

Game Pass pe GeForce Now

Nvidia a anunțat că a instalat servere cu RTX 4080 peste tot în America de Nord și Europa. Astfel membrii Ultimate vor putea profita de streaming-ul de jocuri cu grafică impresionantă cu până la 240 fps sau 4K 120 fps și chiar suport pentru rezoluții ultrawide.

Începând cu 24 august primele titluri Xbox PC Game Pass ajung pe Geforce NOW. Abonații Game Pass vor putea juca titluri precum Deathloop și Grounded pe GeForce Now. Alte jocuri disponibile sunt Mount & Blade II: Bannerlord și No Man's Sky. Membrii care au acces la aceste titluri prin intermediul unui Xbox Game Pass activ sau din magazinul Microsoft. Din păcate, nu toate jocurile de pe Game Pass ajung dintr-o dată, ci vor fi adăugate pe rând. Este de așteptat să vedem titluri first party de la Microsoft sau Bethesda, dar și titluri third party de la alți publisheri.

La Gamescom, NVIDIA a anunțat Half-Life 2 RTX: Un proiect RTX Remix: Comunitatea Half-Life 2 a început să dezvolte o remasterizare RTX Remix pentru Half-Life 2 folosind o versiune cu early access a setului de instrumente de creare RTX Remix.

Folosind RTX Remix, modderii reconstruiesc materiale cu proprietăți Physically Based Rendering (PBR), adăugând detalii geometrice suplimentare prin intermediul editorului Hammer al Valve și valorifică tehnologiile NVIDIA, inclusiv ray tracing, DLSS 3, Reflex și RTX IO.