Telekom vrea să cucerească antreprenorii români cu un abonament cu internet 4G, minute și SMS-uri naționale, toate nelimitate, la 5 euro/lună fără TVA. Toți cei care vor achiziționa acest abonament în perioada 4-31 decembrie 2019, vor primi 6 luni de gratuitate atât pentru beneficiile incluse, cât și pentru soluția de protejare a conexiunii la serviciul de date mobile, NetSecurity.

În plus, la activarea abonamentului de mobil de 5 euro/lună cu 6 luni gratuitate, clienții companii vor putea accesa opțiunea Mobile Extra, care le aduce flexibilitate în privința costurilor lunare, alături de oferte speciale pentru achiziționarea celor mai noi modele the telefoane smart, în perioada sărbătorilor de iarnă.

"Această ofertă reflectă mentalitatea care ne-a ghidat în cei doi ani de #BUSINESSLIBER și este o continuare firească a seriei initiațivelor noastre dedicate sprijinirii antreprenorilor români” – a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial, Segment Business, Telekom Romania.

Bilanțul celor doi ani de #BUSINESSLIBER - Telekom Romania

  • peste 200.000 de utilizatori ai abonamentelor Freedom Mobile;
  • două programe dedicate susținerii și accelerării afacerilor antreprenorilor aflați la început de drum: WeAccelerate și Guerrilla Camp;
  • 200.000 de euro investiți în promovarea a 10 antreprenori care au schimbat regulile jocului în business-ul românesc, prin programul #GAMECHANGERS;
  • Mentorat, soluții de securitate cibernetică destinate protejării afacerilor companiilor și vouchere pentru calătorii de business care să contribuie la reducerea costurilor de transport, oferite antreprenorilor români prin intermediul aplicației MyAccount;
  • Experiențe exclusive la finala UEFA Champions League, la meciurile echipei de fotbal naționale pentru preliminariile Euro 2020 și la Campionatul Mondial de Formula 1 din 2019 sau seri la cinema, pe care le-am oferit companiilor, pentru a le ajuta să își consolideze și motiveze echipele.

Pentru detalii referitoare la noua ofertă Telekom Romania pentru companii, antreprenorii pot apela 1921 – număr unic de contact pentru clienții companii, disponibil gratuit din rețelele Telekom – sau pot solicita informații consultanților de vânzări dedicați.