Oveit este o companie care s-a născut în 2017 ca o soluție de automatizare pentru management-ul evenimentului. Produsul s-a transformat și a primit noi feature-uri, acum concentrându-se pe evenimente internaționale de business și medicină.

Astăzi, Oveit ridică o rundă de investiție de 400.000 de euro. Are deja 184.880 de euro strânși și mai sunt disponibili 100.000 de euro în această fază pe SeedBlink. Oveit activează pe o piață de 876 de miliarde de dolari care are o creștere de peste 30% în fiecare an.

Cu ajutorul Oveit comercianții și organizatorii de evenimente pot să vândă bilete în video-uri, să transforme biletele în badge-uri smart, să automatizeze procesul de înregistrare, control și analytics.

În total compania are peste 7.000 de companii care au folosit produsul, care poate fi folosit inclusiv gratuit, prin contul freemium, care oferă un număr limitat de caracteristici. În 2023, Oveit a avut venituri de aproximativ 700.000 de euro, a fost implicat ca soluție tehnică în aproximativ 20.000 de evenimente și EBITDA negativă de 150.000 de euro.

Fondurile din această rundă vor fi folosite în proporție de 50% pentru vânzări și marketing, 30% pentru extinderea vânzărilor în Statele Unite, Europa și Marea Britanie, iar 20% pentru R&D.

Cu Mihai Drăgan am discutat pe larg despre oportunitatea investiției și momentul în care se găsește Oveit. Poți vedea discuția integrală mai sus în video.

Mai jos, principalele informații primite de la creatorul Oveit.

  • "Am realizat că singura piață relevantă pentru noi este cea a evenimentelor de business, dar și cele din zona de medicină".
  • “Oveit este platforma care automatizează munca organizatorului de evenimente de business. Există foarte multă muncă manuală care a crescut după pandemie. Există foarte multă muncă redundantă".
  • "Background-ul meu este în zona de machine learning și vedem oportunități în zona de rețele neurale, în mod deosebit în arhitectura de tip Transformer. Dar până acolo ai diferite tipuri de automatizări. Acum automatizăm procese de înregistrare, plată, comunicare și control al accesului la evenimente".
  • "Industria încă folosește arhitecturi care se folosesc de 25 de ani".
  • "Ce s-a întâmplat după pandemie a fost că foarte mulți oameni au părăsit piața de evenimente pentru a găsi o sursă de venituri stabile. De asemenea, după 2022 a existat o creștere enormă a pieței și care va continua"
  • "Mare parte din evenimentele organizate folosind platforma noastră au fost pe modelul freemium. Obiectivul nostru este să accelerăm vânzările produselor de tip Pro de la Oveit, orientat către profesioniști enterprise".
  • "Piața noastră este axată pe zona de America de Nord. Ne vom concentra mult pe zona aceasta, pe Texas, acolo unde incorporată și companie, în Marea Britanie, în țările nordice și Spania și Portugalia. Ne uităm cu atenție înspre Texas, New Yrok și Miami".
  • "Pentru Oveit există un singur produs principal. Utilizatorii noștri pot folosi și Streams.Live, produsul de live shopping integrat. Dar ne-a luat un timp să ne dăm seama că noi trebuie să ne adresăm pieței de evenimente de business și acum cele medicale. Dar ne putem gândi inclusiv la tipologia de evenimente corporate mari".