Cu ajutorul funcțiilor de conversație out-of-the-box pentru roboții UiPath, chatbots specializați fiecărei industrii, și noi capacități de automatizare care sporesc productivitatea angajaților, organizațiile pot oferi clienților lor cele mai performante soluții, scalabile și disponibile 24/7, oferindu-le asistență ori de câte ori au nevoie prin intermediul celor mai populare canale globale de mesagerie.
Cu mai mult de 41 de milioane de mesaje trimise pe minut, aplicațiile de mesagerie au devenit una dintre platformele preferate de comunicare.
De fapt, 68% dintre consumatori consideră că ele reprezintă cei mai convenabil mod de intra în contact cu companiile, iar mai mult de 50% dintre clienți spun ca este mai probabil să cumpere de la o firmă cu care pot comunica direct prin chat.
Drept răspuns, companiile se străduiesc să vină în întâmpinarea acestor preferințe de comunicare, și să le satisfacă totodată cienților lor și exigența de a avea parte de servicii de asistență complete. Fără instrumentele potrivite pentru a face față acestor angajamente suplimentare, însă, echipele de asistență pot fi adesea copleșite.
În timp ce pandemia COVID-19 continuă să le afecteze operațiunile de afaceri, organizațiile din întreaga lume se confruntă cu provocări extreme, inclusiv nevoia crescută de asistență pentru clienți.
De exemplu, OTP Bank România folosește o soluție de automatizare care integrează atât capacitățile chatbot ale Druid, cât și ale roboților software UiPath pentru a prelucra cererile de amânare a ratelor de împrumut bancar.
Integrarea a permis băncii să reducă timpul de prelucrare a unei singure solicitări de la 10 minute la 20 de secunde și să facă față creșterii cu 125% a numărului de apeluri primite de către agenții centrelor de asistență, permițându-i să de trei ori mai multe cereri de amânare cu același număr de angajați.
”Funcția de AI conversațional a roboților software UiPath extinde impactul platformelor tradiționale de chatbots, transformandu-le în aplicații enterprise pentru colectarea de informații în timp real și pentru îndeplinirea sarcinilor operaționale”, a spus Param Kahlon, Chief Product Officer la UiPath.
”Întrucât aplicațiile de nouă generație continuă să fie concentrate din ce în ce mai mult pe conversație, obiectivul nostru este acela de a facilita conexiunea dintre chatbots și aplicațiile enterprise existente (de tip legacy).”
Combinând abilitățile de AI conversațional cu platforma de hiperautomatizare a UiPath, organizațiile pot automatiza procese de business complete.
Mai precis, ele pot avea acces la următoarele:
- Conversații cu roboții UiPath: Prin înlesnirea comunicării bidirecționale, roboții software și oamenii sunt încurajați să interacționeze folosind limbajul natural (chatbots) pentru a cererile de servicii din partea clienților. Acest lucru înseamnă, de asemenea, că procesele RPA pot fi declanșate direct prin intermediul chat-ului, ceea ce la rândul său crește eficiența operațională.
- Introducerea fără fricțiuni a tehnologiei AI în serviciile de asistență pentru clienți: Beneficiați de platforma UiPath și de platformele de chatbot no-code în toate sectoarele de activitate - cum ar fi asistența medicală, comerțul cu amănuntul și asigurările - pentru a automatiza îndeplinirea cererilor clienților care implică sisteme moderne sau legacy, cu opțiuni de implementare în cloud, în variantă hibrid, sau on premises. Acum, întreprinderile pot aduce satisfacție clienților prin faptul că le pot îndeplini cererile de la început pană la sfârșit prin chatbots AI integrați.
- Creșterea productivității angajaților: Prin intermediul tehnologiei chatbot si a platformei UiPath, cererile de rutină sunt gestionate pe canale de mesagerie, eliberând agenții umani pentru a răspunde solicitărilor complexe și cu valoare mai mare ale clienților. Astfel, volumul de muncă al agenților este redus de către roboți care interacționează cu clienții și gestionează întrebările primite prin intermediul canalelor de mesagerie, iar agenții sunt sprijiniți de către roboți pe tot parcursul activității. Roboții operează sistemele și aplicațiile care deservesc operațiunea agenților și le servesc acestora în timp real informațiile și documentele de care au nevoie pentru a trata eficient și rapid cu clienții.
Pentru a sprijini clienții care doresc o soluție AI conversațional complementară implementărilor RPA, UiPath a încheiat un parteneriat cu Druid pentru a revinde Druid Chatbots Platform.
Druid este o platformă AI no-code de creare de chatbots care are o integrare robustă cu platforma UiPath.
Cu o tehnologie puternică de operare, interpretare și furnizare contextuală a a limbajului natural, Druid acoperă peste 40 de limbi, nenumărate canale interne și externe și oferă peste 300 de șabloane de AI conversațional care deservesc scenarii de business pentru numeroase industrii și roluri profesionale.
Platforma UiPath este integrată și cu alte soluții de chatbot, oferind totodată posibilități de integrare cu soluții pe care clienții le au deja.
“Este un progres firesc ca serviciile de conversație instantanee și RPA să iși unească fortele pentru a contribui la revoluționarea serviciilor oferite clienților și a productivității angajaților”, a spus Liviu Drăgan, CEO al Druid.
”Prin integrarea cu UiPath, elevăm experiența utilizatorului final și atenuăm povara cu care se confruntă forța de muncă umană creată de sarcinile repetitive.”