Aplicația mobilă a fost dezvoltată în parteneriat cu Zitec, lider pe piața de IT & Digital Marketing din România, specializat în soluții și servicii de transformare digitală.
Aplicația PayPoint permite clienților să plătească direct de pe propriul telefon facturile la utilități, precum apă, gaze sau electricitate, să-și reîncarce creditul pentru cartelele PrePay, să efectueze plata online, recurență sau nu, a altor tipuri de abonamente pentru servicii diverse, precum și să își alimenteze conturile utilizate pentru plăți online.
Pe parcurs, în aplicație vor fi introduși noi furnizori, precum și alte servicii.
Noua aplicație vine cu funcționalități ce permit utilizatorilor setarea unei notificări de reamintire pentru plata facturilor lunare, posibilitatea de a face plata unei facturi pentru o altă persoană, afișarea soldului actualizat pentru o serie de furnizori de utilități publice și reîncărcarea creditului pentru oricâte numere de telefon.
Operațiunile poți fi efectuate imediat sau pot fi salvate în aplicație pentru a fi plătite ulterior, individual sau toate odată.
Utilizatorii aplicației au la dispoziție mai multe metode de a înregistra în aplicație informațiile necesare pentru plată: scanarea codului de bare de pe factură, introducerea codului de client sau încărcarea facturii în format PDF, direct din email. Plata se poate face utilizând un card salvat în aplicație sau prin introducerea unui card valid de fiecare dată când este inițiată o plată online.
Implementarea aplicației a avut în vedere cerințele consumatorilor de servicii digitale, de aceea componentă UX (user experience) a aplicației oferă o interfață prietenoasă, intuitivă și ușor de folosit.
Aplicația PayPoint este disponibilă gratuit, cu acces integral pentru utilizatori la toate funcționalitățile oferite, pentru un număr nelimitat de tranzacții și poate fi descărcată pe smartphone-uri ce rulează sisteme de operare Android sau iOS, din magazinele de aplicații Google Play sau App Store.
„Am dezvoltat noua aplicație de mobil pentru PayPoint pentru a aduce la îndemână utilizatorilor săi o alternativă la serviciile din offline, în special în contextul provocat de pandemie. Aplicația PayPoint a beneficiat de o abordare integrată marca Zitec, ceea ce a presupus dezvoltarea aplicației mobile, componenta de user experience și campania de promovare concepută de divizia de Digital Marketing”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO & Founding Partner Zitec.