În cazul Debonaire, concurent pe această piață, creșterile se văd mai ales pe categoria de cadouri de Crăciun pentru angajați, majoritatea firmelor dorindu-și să suplinească apropierea fizică față de echipă prin recompense materiale pentru munca prestată în acest an. Valoarea medie a comenzilor se situează undeva în jurul valorii de 110 lei.
Creșterea s-a observat nu doar la nivel de sume investite în cadouri corporate, ci și în numărul de clienți.
Conform declarațiilor Debonaire, cu 25% mai mulţi clienţi au ales să ofere coşuri cadou cu produse selectate de la producători locali şi internaţionali de la Debonaire. Printre industriile în care s-au observat cele mai mari creșteri ale investițiilor în de coșuri cadou de Crăciun pentru echipă și parteneri în 2020 s-au numărat industriile de publicitate, retail, imobiliare, IT & tehnologie și financiar-asigurări.
„Spre deosebire de anii trecuți, când majoritatea cadourilor de Crăciun pregătite de noi pentru companii erau dedicate partenerilor, în acest an am observat o creștere a numărului de cadouri dedicate echipei. De asemenea, cadourile de Crăciun pentru copiii angajaților au fost și ele și în acest an în topul comenzilor. Față de anul trecut, valoarea medie a comenzilor a crescut și ea cu aproximativ 30% datorită faptului că 80% dintre cadouri sunt destinate angajaților și nu partenerilor, așa cum era în anii precedenți. În aceste condiții, majoritatea se duc cu bugetele spre 100-150 lei, suma neimpozabilă. Ca și în anii trecuți, primim comenzi majoritar din Bucureşti, însă cadourile noastre a ajuns şi în companii din Timişoara, Braşov sau Cluj, spre exemplu.”, observă Codruţa Miron, proprietar Debonaire.
Cadourile personalizate, cum ar fi felicitările gravate, decoraţiunile personalizate cu logo-ul companiei, sunt preferate de majoritatea clienților. În acest sezon de sărbători, 70% dintre comenzi au inclus produse personalizate prin gravură sau print UV.
„Majoritatea clienților au optat pentru mesaje personalizate sau gravură cu logo-ul sau sloganul companiei. 70% dintre comenzi se livrează individual la fiecare destinatar acasă. O altă schimbare interesantă dată de această schimbare a destinației de livrare, a fost faptul că majoritatea clienților au renunțat la a include băutură în coșurile cadou pentru a asigura siguranța transporturilor”, adaugă Codruţa Miron.