Prin automatizarea proceselor și utilizarea inteligenței artificiale pentru optimizarea acestora, Platforma Postis asigură livrări rapide, eficiente și cu o experiență de client îmbunătățită. În acest fel, retailerii pot să maximizeze eficiența și oportunitățile de vânzare online și să creeze experiențe de cumpărare diferențiatoare.

Aceste beneficii se adaugă funcționalităților ContentSpeed:

  • Sisteme complete pentru crearea și personalizarea de magazine online, dezvoltate în peste 19 ani de activitate în Europa Centrală și de Est;
  • Soluții software adaptate la specificul diferitelor industrii precum pharma, FMCG, fashion & beauty;
  • Infrastructură completă pentru operarea optimă a magazinelor online, inclusiv integrări complexe cu soluții de gestiune a stocurilor, facturare, POS sau ERP;
  • Diversificarea canalelor de vânzare prin aplicații mobile și soluții avansate de marketplace;
  • Acces direct la o comunitate de producători, importatori și distribuitori prin intermediul unui portal B2B dedicat.

„Misiunea noastră este să simplificăm modul în care antreprenorii din retail pot crea noi canale de vânzare digitale și pot veni mai eficient și personalizat în întâmpinarea cumpărătorilor lor. În acest scop, platforma noastră este integrată în permanență cu cei mai importanți furnizori de soluții de business din România. Parteneriatul cu Postis face parte din această strategie de a oferi proprietarilor de magazine online o soluție completă, mereu actualizată cu cele mai avansate tehnologii disponibile în piață. Livrarea coletelor către consumatorul final a devenit parte integrantă din experiența de shopping online și o componentă de business tot mai importantă pentru companiile care utilizează platforma noastră de e-Commerce, de aceea am ales să includem între serviciile oferite cele mai avansate instrumente disponibile în piață pentru gestiunea automată a mii de livrări simultane, într-un mod eficient, cu costuri reduse și cu experiențe de cumpărare optime”, spune Radu Vîlceanu, GM și Fondator ContentSpeed.

În urma integrării dintre cele două platforme, clienții finali vor avea acces la o soluție completă pentru o abordare Click-to-Door unitară, cu beneficii semnificative atât pentru retaileri, cât și pentru cumpărătorii finali.

  • Eliminarea erorilor de procesare și creșterea controlului asupra experienței de cumpărare online (de la promovare până la livrare și dincolo de aceasta) - preluarea automată a comenzilor din eShop, fulfilment, alocarea către transportator și emiterea de AWB, urmărirea în timp real a statusurilor de livrare, emiterea automată a dovezii de livrare și managementul retururilor;
  • Diversificarea rapidă și optimizarea soluțiilor de livrare și transport - acces la peste 200 de curieri, livratori și transportatori deja integrați, disponibili la nivel național, european sau oriunde în lume;
  • Reducerea costurilor, a timpului de livrare și creșterea eficienței - utilizarea de algoritmi de machine learning pentru alegerea automată a celei mai bune opțiuni de transport, în funcție de zeci de parametri. Aceștia țin de tipul de produs, disponibilitatea stocului, locul de livrare, opțiunile cumpărătorului, relația contractuală cu companiile de transport, performanța anterioară a acestora și multe altele;
  • Optimizarea conversiei - integrarea informațiilor de proces (eficiență, calitate, performanță) cu informații legate de satisfacția clientului (rating, feedback, NPS), pentru îmbunătățirea continuă a experienței oferite și o loialitate crescută.

„Prin intermediul acestui parteneriat, ne-am propus să asigurăm unui număr și mai mare de clienți o livrare rapidă, eficientă, sigură, predictibilă, și per total o experiență de îmbunătățită de cumpărare. Ne bucurăm că funcționalitățile noastre sunt acum disponibile clienților ContentSpeed și cumpărătorilor finali ce cumpără de pe site-urile dezvoltate pe această platformă”, spune Mircea Stan, Founder & CEO Postis.