Dacă în urmă cu 3 ani Șosetăria se număra printre puținele branduri care comercializau online șosete, acum acesta se luptă cu nume mari din domeniu și reușește să își mențină o poziție de top în vânzări și popularitate. Sergiu Mariș, Business Manager la Șosetăria, este cel care a adus un suflu nou unei companii care părea că începe să stagneze.
„Am preluat compania în anul 2017, fără să știu exact ce așteptări să am. Aveam doar un mic spațiu de 40 mp dar aveam și o mulțime de idei pe care voiam să le implementez și câteva obiective bine stabilite. Mai mult decât orice, a fost nevoie de foarte multă muncă - atât din partea mea, cât și a colegilor mei, mai ales la început. Dar timpul a fost de partea noastră iar acum, trei ani mai târziu, munca noastră începe să prindă contur și rezultatele sunt din ce în ce mai favorabile.”, declară Sergiu Mariș.
În prezent, Șosetăria comercializează peste 20 de branduri de top și are în stoc permanent peste 13.000 de produse - de la ciorapi pentru copii, la dresuri pentru doamne și sosete calitative pentru barbati- toate disponibile într-o gamă variată, potrivite oricărui stil, oricărei mărimi și oricărui buget. Anul 2020 a venit cu noi provocări pentru companie, dar și cu o dezvoltare considerabilă - a fost dublată capacitatea depozitului, iar logistica a fost eficientizată, astfel încât produsele comandate online pot fi livrate în 24 de ore de la plasarea comenzii. Dacă anul trecut a reușit să vândă 50.000 de dresuri și șosete, anul acesta Șosetăria estimează că va înregistra vânzări de peste 70.000 de produse.
Obiectivele magazinului online Șosetăria nu se opresc aici. După o creștere anuală de 30% față de anul precedent, acesta își propune să păstreze constant acest trend ascendent, să crească portofoliul de produse cu mai multe branduri consacrate din categoria dresuri și șosete și să ofere mereu diversitate clienților - prin prețuri competitive, gamă variată de produse, nuanțe și marimi diverse.