Factory Bootcamp este o serie de evenimente organizate de start-up.ro și Raiffeisen Bank unde pregătim antreprenorii pentru finanțare. Cum? Prin workshop-uri livrate de specialiști, o abordare fără "visuri", ci rațională și dedicată transformării afacerilor.
Scopul e ca afacerile să fie finanțabile, iar ulterior să povestim despre ele pe start-up.ro.
Evenimentul este dedicat antreprenorilor la început de drum care vor să crească business-ul lor și să-l facă finanțabil. În cele două zile antreprenorii învață în workshop-uri despre finanțare, coordonarea echipei, marketing, promovare, vânzări și pitching. Înscrie-te aici la Factory Bootcamp III.
În momentul acesta am primit confirmarea mai multor specialiști care vor fi alături de noi la Factory Bootcamp III timp de două zile, vineri și sâmbătă, pe 27-28 septembrie.
Pe lângă workshop-uri, la Factory Bootcamp III vei putea să:
- interacționezi cu antreprenori ca tine și să le afli problemele
- să înveți să construiești un pitch util pentru finanțare, dar și pentru vânzări
- să pui orice întrebare ai despre afacerea ta, iar dacă nu avem răspuns pe loc vom afla răspunsul apoi pentru tine
- să ne spui provocările tale, să vedem dacă le-a avut și altcineva și să le rezolvăm împreună.
Înscrie-te aici la Factory Bootcamp #3. În fiecare săptămână facem o preselecție. Deci dacă te înscrii din timp, primești răspuns rapid de la noi.
Iată cu cine te vei întâlni:
Bianca Chișulescu te învață despre finanțări
Bianca Chișulescu stă zi de zi lângă antreprenori pentru a-i finanța. Workshop-ul ei va fi dedicat metodelor de finanțare, dar și pregătirii afacerilor pentru a fi "bancabile" și nu numai.
Dacă ar fi să-ți zicem un secret despre workshop ar fi: “înveți din interior la ce se uită cei care pot finanța afacerea ta"
Bianca Chișulescu Expert Programe IMM la Raiffeisen Bank și evaluator de proiecte depuse de IMM-uri la Comisia Europeană. Are o experiență de 15 ani în sectorul financiar-bancar, lucrând de-a lungul timpului cu foarte multe instrumente de sprijin pentru antreprenori. Este un intraprenor căruia îi place să lucreze cu afacerile la început de drum.
De la Claudiu Jojatu afli de marketing și unelte de folosit
Claudiu Jojatu va avea un workshop dedicat marketing-ului pentru companii mici. Inspirat de lumea startup-urilor tech, atât de active în promovare, Claudiu adaptează aceste tactici către orice afacere din România la început de drum. Și oferă și o listă de unelte și tactici esențiale.
Un secret despre workshop: "uneltele de marketing pot să te sperie, tacticile pot fi nenumărate, dar dintr-o listă amplă vei ști ce să folosești pentru tine sau ce să ceri unei agenții".
Claudiu este co-fondator și consultant de strategie @Milk & Cookies Studio, absolvent de Zootehnie, fost violoncelist, pilot de curse amator, self-made-not-there-yet billionaire, în căutarea libertății de a lucra de oriunde din lume, cu clienți în care crede și care au impact pozitiv în piață.
Adrian Cioroianu îți oferă cel mai intens curs de vânzări
Adrian Cioroianu nu vorbește în gol. Experiența lui de vânzări e îmbinată cu o livrare energică a workshop-ului ca la final să descoperi măcar două metode prin care poți să faci vânzările mai bine în compania ta.
Secretul nostru despre workshop: “nimeni nu crede despre el sau ea că e un vânzător înăscut, dar dacă ai tacticile așezate de un speaker bun, poți să ai rezultate uluitoare".
Adrian Cioroianu este Hunter, Farmer, Negociator, Influencer, Sales Trainer cu experiență în companii ca Orange, Sony Ericsson și Intel Corporation. Este antreprenor și a fondat AC KNOWLEDGE ( România ) și SALES COACHING LTD ( UK ), companii pentru training și consultanță în vânzări. Din pasiune pentru educație, este și Lead organizer al TEDxFloreasca, primul eveniment TEDx în aer liber din România. A dezvoltat proiectul Sales Magazine - revistă de vânzări.
Deține 20 de ani de experiență în vânzări și diferite certificări internațională în acest domeniu, printre care: Miller Heiman, Imparta și Infoteam.
Roxana Hurducaș explică brandingul pentru orice afacere mică
Roxana Hurducaș ajută companiile să își dezvolte strategia de brand, să facă pasul spre o comunicare strategică și situațiile de criză. După o experiență amplă în una dintre cele mai mari companii din România, acum îi ajută pe antreprenori să-și creeze brandul afacerii sau brandul personal.
Secretul workshop-ului: “oricât de mult muncești la afacerea ta, tot trebuie să-i dai o identitate mai devreme decât mai târziu"
După ce mai bine de 10 ani a fost director de marketing și comunicare al FAN Courier, cea mai mare companie de curierat din țară, Roxana a făcut pasul către antreprenoriat și consultanță în 2020, rol din care ajută companiile să își creioneze identitatea de brand, să stabilească și să implementeze strategia de comunicare și să dezvolte proiecte care le pune în valoarea unicitatea în percepția consumatorilor și a pieței în care activează.
Are experiență în coordonarea departamentelor de marketing, managementul de brand și al campaniilor de comunicare, în comunicarea de criză, gestionarea relației cu presa și Key Opinion Leaders și comunicare internă.
Raluca Radu îți face introducerea în uneltele digitale și ecommerce
Raluca Radu dezvoltă branduri de ecommerce în România, ajută afacerile să crească digital și-i educă pe antreprenori în cadrul GPeC. Avantajul său este că reușește să vorbească pe limba celor la început de drum, așa că workshop-ul de digitalizare și ecommerce nu va fi unul monolog, ci unul plin de întrebări.
Secretul pe care ți-l împărtășim: “chiar dacă nu ai o afacere online, vei descoperi că nu poți face lucrurile așa cum trebuie fără cunoștințele primite de la Raluca".
Raluca Radu este Founder & CEO al agenției de marketing online full-service MTH Digital. În cadrul agenției, Raluca conduce o echipă formată din peste 25 de specialiști în digital marketing și se ocupă de promovarea celor peste 100 de clienți ai agenției.
În trecut, Raluca s-a ocupat de lansarea și creșterea Answear.ro pe piața din România de la lansarea din 2015 până în present, iar în 2022 Raluca a primit premiul pentru cea mai bună campanie de marketing în cadrul CONAF pentru campania “Girl Power” dezvoltată de Answear.ro.
Ioana Maxim îți spune cum construiești o echipă la început
Ioana Maxim nu face un workshop clasic la Factory Bootcamp. Cu experiență de HR, cu experiență de actorie, Ioana Maxim te va scoate din zona de confort în cadrul workshop-ului ca să identifici modalități prin care să-ți construiești echipa.
Secretul nostru: “uneori pare greu să manageriezi o companie mare, dar și mai greu să construiești prima echipă a unei afaceri mici"
Ioana Maxim este Strategic People Partner pentru diviza comercială la Pleo și HR mentor & trainer la Școala de HR. Lucrează de 14 ani în medii internaționale și a ajutat diverse companii de tip startup, scale up și corporate din UK și Europa să-și dezvolte organizațiile prin oameni și proiecte strategice în zona de people & culture. Meseria de om al oamenilor se îmbină de altfel și cu pasiunea pentru artă. În afara jobului, este implicată în proiecte de teatru, artă și public speaking; acest lucru îi oferă o perspectivă mai amplă asupra vieții și a strategiilor menite să sporească productivitatea și rata de engagement în organizații.