Într-un interviu recent acordat celor de la TechCrunch, managerii Seedcamp, unul dintre cele mai cunoscute fonduri de investiții din Europa, au precizat că au strâns alți 46 de milioane de euro pe care vor să-i investească în startup-uri care au nevoie de susținere financiară.

Pentru că Seedcamp nu mai este de ceva timp văzut doar ca un program de accelerare, adică nu mai primește cohorte de startup-uri doar de 2-3 ori pe an, iar procesul de primire al aplicațiilor este unul permanent, odată cu crearea noului fond, vor crește și sumele oferite startup-urilor.

De exemplu, pentru startup-urile aflate în stadiul de pre-seed, reprezentanții Seedcamp pot oferi mai mult de 110.000 euro, finanțarea putând să urce la încă 280.000 de euro dacă reușesc să mai atragă investitori de tip angel.

În faza de seed, investițiile pornesc de la 450.000 de euro (banii sunt acordați în tranșe) și pot ajunge la 2,2 milioane de euro.

În cei 10 ani de activitate, Seedcamp a susținut peste 250 de startup-uri early stage și are 22 de exituri în acest moment. Printre startup-urile românești care au primit finanțare sau mentorat din partea Seedcamp se numără UberVu, care au fost achiziționați de Hootsuite, UiPath, Traderion sau DeviceHub.net.

Photo by Jonathan Brinkhorst on Unsplash