După primul an de activitate, Formula4 își definitivează programa în două sesiuni complete de cursuri, prima în perioada martie-iunie 2019 și a doua în septembrie-noiembrie 2019, oferind șansa formării pentru două generații de absolvenți. Prima serie de traininguri beneficiază de o ofertă de Early Bird până pe data de 10 februarie (prețul pentru toate cursurile fiind de 2.100EUR+TVA).
Cele 9 traininguri din prima serie din acest an sunt programate astfel:
- Training de Strategie în Social Media – 11 martie
- Training de Strategie de Facebook Ads – 18 martie
- Training de Strategie de Google Ads – 25 martie
- Training de Implementare în Social Media – 8 aprilie
- Training de Content Marketing & SEO – 19 aprilie
- Training de Promovare prin Facebook Ads – 6 mai
- Training de Promovare prin Google Ads – 13 mai
- Training de Google Analytics – 27 mai
- Training de Optimizare a ratelor de conversie – 3 iunie
Răspunzând la nevoile companiilor și după cerințele onorate anul trecut, Formula4 își dezvoltă divizia de traninguri corporate. Formula4 corporate este specializată în auditarea departamentelor de marketing și marketing digital ale corporațiilor pentru oferirea de cursuri personalizate pe domeniile de activitate. Cursurile corporate sunt create pentru a soluționa nevoile de know-how ale membrilor departamentelor interne cu scopul de a le alinia expertiza la cerințele unei piețe online dinamice, aflate în continuă creștere.
Formula4 corporate funcționează all-year și aduce companiilor șansa de a diminua gap-ul între pregătirea membrilor echipei și dinamismul pieței de online pentru atingerea obiectivelor de business. Cursurile Formula4 și Formula4 corporate sunt structurare și susținute de Ciprian Susanu, consultantul de marketing online cu peste 14 ani de experiență, fondatorul companiei.
”După primul an de activitate Formula4 am învățat multe în materie de nevoi efective de instruire ale specialiștilor din piața de online din România, iar în 2019 ne propunem să ne optimizăm acțiunile și mai mult pentru ca trainingurile susținute să-și atingă scopul: formarea de experți în marketing online. Atât cursurile open cât și cursurile corporate sunt structurate astfel încât să sprijine ascensiunea în carieră, alinierea expertizei la cerințele actuale ale pieței, dobândirea de know-how și abilități practice care să faciliteze atingerea obiectivelor de creștere ale companiilor. Îmi propun ca în acest an, prin activitățile Formula4, să consoldiăm poziția de lider de piață obținută în 2018 și să contribuim și mai mult la elevarea know-how-ului din piață,” declară Ciprian Susanu, Consultant în marketing online și fondator Formula4.
Cursurile Formula4 se adresează atât profesioniștilor din departamentele de marketing și marketing online ale companiilor, cât și celor care stăpânesc bazele și își doresc aprofundarea cunoștințelor până la formarea unei cariere în domeniu.