Lectură de 2 min

O discuție despre cum să ajungem la cititorul/cititoarea start-up.ro

Abonează-te pe  
Nu vă voi da o știre șocantă acum, dar intrăm și noi în rând cu lumea cum se zice. Când am pornit start-up.ro nu credeam că newsletter-ul va conta așa de mult. Din acest motiv arăta foarte basic. De azi îl schimbăm, deși mai avem de muncă la el. Și așteptăm feedback și impresii.

Află opiniile specialiștilor din comunitatea start-up.ro

Textele publicate în categoria Subiectiv sunt responsabilitatea autorilor, fiind opinii asumate de aceștia. Dacă vrei să afli mai multe opinii ale specialiștilor, urmărește categoria Subiectiv.

Urmărește specialiștii!

O scurtă istorie a newsletter-ului start-up.ro e, de fapt, o istorie a site-ului nostru. Am pornit la drum în septembrie 2015 ca un site foarte mic, un singur om în echipa editorială și un articol, maximum două pe zi. Astăzi suntem 4 și publicăm 10 materiale pe zi.

Newsletter-ul nostru era automatizat în totalitate, adică era doar o colecție a link-urilor din site din acea zi și nu puteam interveni pe el. Era o simplificare tocmai pentru a nu ne chinui la început de drum.

Într-o epocă în care oamenii primesc nenumărată informație și depindem mult de Facebook la nivel de trafic, vrem să ne securizăm fidelitatea voastră și prin newsletter. Poate nu vreți să citiți articolele de fiecare dată când apar pe site, ci în fiecare dimineață, la birou, în metrou, în autobuz sau la cafea.

De azi dimineață newsletter-ul nostru se schimbă și e în varianta 2.0. Am ales să nu folosim platforme tradiționale, precum Mailchimp, pentru că vrem să-l putem îmbunătăți treptat după feedback-ul vostru și nevoile noastre.

Vrem ca varianta 2.0 să fie startul unui produs în sine, care să devină o adevărată revistă a start-up.ro, pentru consumatorii de slow news și care au început să aprecieze un newsletter într-o epocă bombardată de informație.

Ce primești în newsletter?

  • O scurtă scrisoare a editorului zilei către cititorii start-up.ro în care ridicăm la fileu o problemă la care să vă gândiți, pe care să o dezbateți sau pe care să o rezolvați
  • O selecție mai atentă a articolelor importante din ziua anterioară de pe start-up.ro.
  • Pentru că internetul e vast, o colecție de recomandări ale zilei de pe alte site-uri din România sau străinătate, inclusiv de la concurenți direcți ai start-up.ro.
  • În curând și recomandări de specialiști de pe platforma noastră BizTool.ro, un marketplace care conectează antreprenori de specialiști din orice domeniu.

Ce rugăminte am la tine? În primul rând, s-ar putea să avem mici probleme cu newsletter-ul. E posibil, e posibil să nu. S-ar putea să nu îl primești azi sau s-ar putea să ți se afișeze ciudat. Nu știm sigur până nu testăm și pe voi, cei 3.500 de abonați la newsletter-ul start-up.ro. Noi am testat și funcționează la noi.

Chiar dacă funcționează bine, vrem să auzim sugestiile tale pe adresele noastre de mail.

Ce dileme avem acum?

  • Sunt destule articole din start-up.ro în newsletter-ul zilnic?
  • Vreți mai multe link-uri din exterior?
  • Ce căutați la un newsletter care să vină dinspre start-up.ro?
  • Explorăm inclusiv metodele alternative de newsletter din piață, dar momentan suntem încă în dileme. Un newsletter pe WhatsApp era în plan înainte să ne apucăm de refacerea newsletterului tradițional și chiar l-am terminat într-o variantă funcțională. Până când ne-au banat cei de la WhatsApp/Facebook care nu permit folosirea de boți automatizați pentru trimiterea mesajelor, spre deosebire de aplicația mai mică, dar mai interesantă a celor de la Telegram. Am explorat diferite variante și singura disponibilă acum ar fi adăugarea manuală a cititorilor, ceea ce nu e viabil pentru flow-ul nostru. Mai lucrăm. Ați vrea așa ceva?
  • Unde ai vrea să mai citești informația de pe start-up.ro? Unde sunt canalele pe care ai vrea să fim și să distribuim?

Știu că nu vezi de obicei articole din acestea pe site-uri, dar vrem să avem un dialog cu cititorii noștri. Și fie că vrem noi, fie că nu, tot primim feedback de la mulți dintre voi prin comentarii, mail-uri sau chiar față în față. Așa că dacă tot facem lucruri, să le facem bine.

Formularul de mai jos te rugăm să-l completezi doar după ce ai primit newsletter-ul.

Abonează-te la start-up.ro

Ca sa primesti prin email cele mai noi articole.

Abonează-te pe  

Citeste mai departe:
mai multe despre:

Pe aceeasi tema: