Retailerul vizează continuarea ritmului de deschideri şi planifică să îşi dubleze numărul de magazine până în 2023.
În ultimele 6 luni au fost inaugurate peste 200 de magazine în reţeaua LaDoiPaşi, atât în urban, cât şi în zonele rurale. Acestea au un spaţiu de vânzare cuprins între 60 şi 200 de metri pătrați şi o gamă variată de până Ia 6.000 de produse.
Franciza LaDoiPași
”Primele 1.000 de magazine LaDoiPaşi reprezintă un efort comun depus atât de parteneri, cât şi de colegii noştri. Atingerea acestui prag este dovada că LaDoiPaşi este un model de business durabil, construit în comunitate, alături de proprietari de magazine şi clienţi deopotrivă. Vom continua expansiunea la nivel naţional, motivaţi de dorinţa de a sprijini şi alţi antreprenori în dezvoltarea unor afaceri sănătoase, dar şi de creşterea interesului clienţilor faţă de magazinele de proximitate”, a declarat Irinel Popescu, şef departament retail la METRO Cash & Carry România.
În total, din 2017, când METRO a repoziţionat reţeaua de magazine LaDoiPaşi ca franciză, şi până în prezent, au fost remodelate în linie cu noul concept peste 100 magazine şi au fost deschise aproximativ 600 de noi unităţi comerciale.
În prezent, 40% dintre francizele LaDoiPași sunt poziţionate în sudul ţării, 30% în nord, respectiv 30% în vest.
Franciza LaDoiPași - cine o poate lua
Franciza LaDoiPaşi este dedicată proprietarilor locali de magazine independente care doresc să îşi dezvolte afacerea în comunitatea din care fac parte.
LaDoiPaşi propune un model de business independent şi durabil, care reflectă deopotrivă aşteptările clienţilor şi nevoile antreprenorilor. Reţeaua mizează pe nevoile în schimbare ale consumatorilor, care caută tot mai mult magazinele de proximitate unde să se simtă confortabil şi care le pun la dispoziţie servicii extinse.
LaDoiPaşi este un lanţ de magazine de proximitate, înfiinţat în 2012 de către METRO Cash & Carry România, lider pe piaţa magazinelor de proximitate în regim de &anciză, cu un număr total de 1.000 de magazine la nivel naţional.