Cu peste 1 milion de utilizatori înregistrați, compania a crescut local cu 60% în 2019. Pentru anul următor, Bonami așteaptă o cifră de afaceri de 10 milioane euro. Pe plan internațional, compania va atinge anul acesta cifra de 75 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere totală de 40%.
Românii rămân fideli cumpărători ai produselor textile, în special ai covoarelor, iar mai nou, ai canapelelor extensibile. Categoria de mobilier continuă să crească, atingând anul acesta o treime din totalul achizițiilor.
Compania plănuiește, de asemenea, creșterea numărului de puncte pentru colectarea comenzilor și deschiderea unui showroom. Numărul clienților ce fac cumpărături prin aplicație a crescut și el, ajungând la 8% din totalul vânzărilor.
Chiar în condițiile în care înregistrarea pe website nu mai este obligatorie, numărul abonaților la newsletter a crescut la un milion.
În perioada 1 octombrie - 20 decembrie, Bonami desfășoară promoția cashback de Crăciun. Astfel, întreaga sumă a cumpărăturilor efectuate în această perioadă va fi returnată clienților în formă de credite, în contul Bonami, pe 22 decembrie.