Obiectivul campaniei inițiate de platformă este de a susține restaurantele locale din Cluj-Napoca. Prin stimularea vânzărilor și operarea plăților la săptămână către restaurante, foodpanda se asigură că acestea își vor utiliza eficient stocurile de materie primă și vor putea susține salariile angajaților, dar și alte cheltuieli operaționale.
„În această perioadă dificilă pentru restaurantele locale, care au fost nevoite să-și mute activitatea exclusiv în zona de livrare pentru a putea funcționa, am decis să venim în sprijinul lor cu o serie de măsuri menite să le stimuleze continuitatea operațiunilor. În acest sens, până pe 23 mai, oferim 30% reducere la produse selectate în cazul multor restaurante din Cluj-Napoca, branduri românești deținute de antreprenori locali. Astfel, vizăm creșterea numărului de comenzi și implicit a profitabilității acestor business-uri”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.
Totodată, foodpanda oferă activ consultanță pentru restaurantele care au ales să rămână deschise în această perioadă, atât pentru alegerea meniului cu preparate pe care le pot pregăti rapid și în condiții de maximă siguranță, cât și în reorganizarea activității pentru a se adapta mai ușor la segmentul de delivery.
Campania își propune și să aducă în prim-plan poveștile afacerilor locale, ale antreprenorilor care le conduc și echipelor din bucătărie și să transmită un mesaj optimist, oferind totodată o imagine reală a provocărilor cu care se confruntă în această perioadă. Restaurantele sunt deschise pentru livrare, acordă prioritate sănătății și siguranței clienților, iar răspunzând la acțiunea lansată de foodpanda, platforma le poate ajuta să își susțină afacerea.
Reprezentanții foodpanda asigură că flota de livratori este pregătită să livreze un volum crescut de comenzi în condiții optime și de siguranță. Echipa operațională a platformei este în permanentă legătură cu livratorii, care sunt instruiți constant să respecte toate normele de igienă suplimentare și să utilizeze cu încredere echipamentele de protecție puse la dispoziție de companie, pentru a nu fi expuși la riscul de îmbolnăvire.
Pentru menținerea celor mai bune standarde de siguranță atât pentru clienți, cât și pentru livratori, foodpanda continuă demersurile de promovare a plății cu cardul, în aplicație sau pe website, facilitând astfel o livrare fără interacțiune umană și contribuind la stoparea răspândirii virusului.