Această categorie ce oferă soluții de tip Creative as a Service ca un nou instrument pentru echipele de marketing pentru ca acestea să abordeze un volum de muncă mai mare cu un cost semnificativ mai mic și cu rezultate mult mai rapide.
Platforma ProductLead a fost evaluată și analizată în ceea ce privește capabilitatea, expertiza și portofoliul de cazuri de succes, demonstrând faptul că paradigma de Creative as a Service este un ingredient cheie pentru scalarea și maximizarea ROI pentru proiecte de marketing digital.
Generarea automată și controlată de zeci / sute de elemente creative bazate pe șabloane pre-existente sau personalizabile, conferă echipelor de marketing puterea experimentării instante și a testării ideilor.
”Momentul în care am devenit Partener Facebook a confirmat eforturile excepționale făcute în ultimii doi ani, expertiza echipei ProductLead în această industrie și nivelul avansat al serviciilor noastre. Construim tehnologie de ultimă oră, care ajută branduri globale să cheltuiască eficient bugetele de marketing. Comerțul prin mediile sociale poate fi de succes dacă brandurile se concentrează să ofere valoare clientului final pe întregul parcurs al experienței de cumpărare. Prin câștigarea statutului de Partener Facebook, vom putea continua să sprijinim echipele de marketing oriunde în lume.”, susține Mihai Bocai, CEO ProductLead.
Ca parte a unei noi generații de startup-uri care activează în punctul de intersecție dintre comerțul online și social media, ProductLead și-a consolidat soluțiile bazate pe date, pe optimizarea investițiilor în marketingul digital și pe un nivel mult mai profund de înțelegere a mediilor sociale Facebook și Instagram.
Beneficiile parteneriatului cu Facebook vor permite companiei ProductLead să se dedice în continuare misiunii sale de a crea soluții valoroase și de a își aduce contribuția la creșterea pieței de Social Commerce.
Startup-ul din România se va număra de acum încolo printre primii care vor afla cele mai noi elemente tehnice, ceea ce îi va ajuta să-și îndrume clienții spre excelență în social media, un mediu într-o continuă schimbare.
În acest proces de certificare ca Partener Facebook, echipa ProductLead a putut beneficia și de ajutorul investitorului său, Sparking Capital. Mentoratul oferit a dus la optimizarea modelului de business, la consolidarea planului tehnic și la scoaterea în evidență a oportunităților de valoare.
”Acest parteneriat recunoaște eforturile susținute din ultimii doi ani ale unei echipe pasionate, inovative, talentate și cu intelegere profundă a industriei. Platforma ProductLead explorează comunicarea personalizată cu clienții, în timp real, la scară largă, folosindu-se de tehnologie pentru a crea un efect exponențial în urma căruia cheltuielile și timpul de execuție sunt drastic reduse. Suntem mândri să fim primii investitori în ProductLead și vom continua să-i susținem de-a lungul parcursului lor spre a deveni un jucător global al industriei de mar-tech”, afirmă Vlad Panait, partener general al Sparking Capital.
Tehnologia SaaS dezvoltată de ProductLead permite brand-urilor să implementeze personalizarea în proiectele de marketing digital, scalabil, acoperind patru arii importante: datele sociale ca fundație, un motor decizional bazat pe A.I., un instrument puternic de design pentru experimentare creativă și distribuția mesajelor ca element ce completează acest flux.
Folosind platforma ProductLead, companiile pot administra mult mai eficient procesele de marketing, având la dispoziție analize de date sociale, automatizări și integrări.
Sparking Capital este un micro-fond de investiții de capital de risc pentru companiile în stadiul incipient, dedicat antreprenorilor care dețin perspective unice în industria lor, cu o viziune elocventă, care își execută planurile conduși de pasiune, curaj și performanță.
Sparking Capital se concentrează pe investiții de tip pre-seed și seed în companii din consumer internet, marketing-tech, supply chain-tech, fin-tech, property-tech, circular economy-tech, ce se diferențiază prin propuneri de valoare unice, modele disruptive de afaceri și care dau dovadă de un potențial de a deveni lideri naționali sau au potențialul de a crește rapid pe piața internațională.