De curând, ANSWEAR.ro a adăugat în portofoliul său noi branduri premium precum Furla, Hugo Boss, Max&CO (grupul Max Mara), costume de baie Michael Kors, Swarovski, Stefanel, All Saints, Dsquared2, Cavalli Class, GAP și Samsonite, ceea ce va duce la o creștere a veniturilor cu aproximativ 10%.

“Ne așteptăm ca brandurile aduse să ajungă rapid în top 10 cele mai vândute branduri alături de Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Medicine și Guess Jeans și să ne aducă un 10% din venituri până la finalul anului”, spune Raluca Radu, country manager ANSWEAR România.

În topul celor mai cumpărate produse din luna iunie de către clienții retailerului ANSWEAR.ro au fost costumele de baie, dar și tricourile, pantofii sport, sandalele, pantalonii scurți și espadrilele.

“Categoria de costume de baie a explodat la început de iunie și vânzările s-au dublat după 15 iunie odată ce s-a anunțat deschiderea piscinelor exterioare. Costumele de baie din 2 piese s-au vândut cel mai mult, iar cele mai vândute branduri de costume de baie au fost Michael Kors, Guess Jeans, Calvin Klein Jeans, Tommy Hilfiger, Roberto Cavalli Sport, Karl Lagerfeld și Emporio Armani. Alte categorii în topul vânzărilor au fost tricourile cu mânecă scurtă pentru femei și bărbați, pantofii sport, sandalele, pantalonii scurți și espadrilele. Brandurile Adidas Originals, Mango și Nike au crescut mult în topul vânzărilor, la fel și Levi's”, detaliază Raluca Radu.

S-au observat câteva tendințe la începutul verii în rândul cumpărăturilor online de pe ANSWEAR.ro.

“Este interesant pentru noi că pentru moment s-a păstrat procentul în creștere de comenzi plătite online prin card. Acum aproape jumătate dintre tranzacții sunt plătite online prin card. De asemenea, s-a păstrat valoarea mai mare a comenzii din ultimele luni, valoarea medie a comenzii fiind de 320 lei pe parcursul lunii iunie”, adaugă Raluca Radu, country manager ANSWEAR România.