Găzduit direct în site-ul OTP Leasing, Eliza poate fi accesată atât de către clienţii actuali, prin platforma securizată My Leasing, cât şi de către clienții potenţiali. Clienţii din portofoliul OTP Leasing România au acces la interogări legate de cont, la situaţiile de plată a ratelor sau își pot descărca împuternicirile de daună și de ieșire din țară.
Clienţii potenţiali au la dispoziţie diverse simulări de rate prin intermediul Elizei. În situaţia în care un potenţial client este de acord cu o simulare, Eliza captează informaţii pe baza codului unic de înregistrare fiscală, realizează automat verificarea companiei prin integrarea de microservicii cu KeysFin, apoi salvează informaţiile colectate în soluţia CRM a companiei. Astfel, consultanții de vânzări ai OTP Leasing primesc toate informaţiile necesare despre oportunităţile colectate prin intermediul Elizei, îmbunătățind timpul de răspuns pentru clienți.
“Eliza este gândită pornind de la nevoile recurente ale clienților noștri și ale celor care doresc să obțină finanțare. Este o continuare firească a efortului nostru de a oferi soluții prietenoase pentru afacerile locale, care sprijnă debirocratizarea și eliminarea timpului de așteptare și le permite companiilor să se concentreze pe business și dezvoltarea acestuia”, declară Steliana Moraru, Head of Marketing and Digital Transformation, OTP Leasing.
„Mă bucură adopţia tehnologiei DRUID atât la nivelul OTP Bank, cât şi OTP Leasing, organizaţii cu portofolii sofisticate de soluţii şi tradiţie de peste 10 ani în România. Dacă chatbotul Octavian dă o mână de ajutor agenţilor din centrul de suport clienţi al OTP Bank, iată că chatbotul Eliza dezvoltat cu OTP Leasing oferă o soluţie de automatizare utilă de self-service pentru clienți și pentru consultanții de vânzări. Este o iniţiativă lăudabilă de agilitate într-un context în care canalele digitale devin normalitate”, declară Liviu Drăgan, CEO DRUID.