Evenimentul este dedicat organizatorilor de evenimente, și anume:
- Event Managerilor;
- Specialiștilor în PR (care organizează evenimente pentru companiile în care lucrează, respectiv comunică pentru evenimente);
- Specialiștilor în HR (care organizează training-uri și teambuilding-uri);
Ediția de anul acesta este concentrată în jurul planului de rezervă cu scopul de a seta direcții pentru 2021.
”Am gândit evenimentul simplu, adaptat mediului online, bogat în insight-uri și idei. L-am gândit ca planul de bază al Back-up Plan-ului. DEC 2020 va avea 3 componente - Alternatives, Digitalization & Empathy, organizate într-un exercițiu de “community learning””, spune Andreea-Carla Mureșan, fondatorul Alla Agency & Events, organizatorul evenimentului.
În cadrul acestei ediții se alătură Cristian Hossu (Universum Events), Simona-Corina Dordea (Opera Națională Română din Cluj-Napoca), Valentin Văcăruș (Godmother) și Vlad But (UpdateEd).
”Va fi o experiență complexă de învățare și networking, ce se va desfășura în comunitatea noastră online de pe Facebook, unde sper să ne reunim în număr cât mai mare”, mai spune Andreea-Carla Mureșan.
Detalii suplimentare despre eveniment puteți afla aici. Participarea este gratuită.
Dynamic Event Conference este locul de întâlnire al tuturor organizatorilor de evenimente, aflat anul acesta la a IV-a ediție. Evenimentul a început în 2014 cu o ediție pentru studenți, iar în 2019 organizatorii au luat decizia de a se adresa specialiștilor din domeniul organizărilor de evenimente.
Agenda discuțiilor community learning, dedicate specialiștilor din industrie, care au loc între 17 și 19 noiembrie este următoarea:
Alternatives - dedicat event managerilor
marți, 17.11, ora 18:00
Speaker: Cristian Hossu (Universum Events)
Digitalization - dedicat specialiștilor în HR
miercuri, 18.11, ora 18:00
Speakers: Vlad But (UpdatEd), Valentin Văcăruș (Godmother);
Empathy - dedicat specialiștilor în PR
joi, 19.11, ora 18:00
Speaker: Simona-Corina Dordea (Opera Națională Română din Cluj-Napoca).