Rolul departamentului de Data Insights este unul de o importanță majoră pentru gestionarea conturilor celor peste 170 de branduri care au încredere în serviciile DWF. Obiectivul principal al acestei divizii este creșterea cifrei de afaceri a magazinelor online, prin măsurarea corectă și interpretarea datelor relevante.
Analiza acestora se face într-un mod transparent, mizând pe adaptabilitate, inovare și identificarea unor noi oportunități de creștere a traficului organic și a conversiilor.
„Cu Liviu am lucrat pe mai multe proiecte punctuale pentru clienții noștri sau organizând traininguri interne pentru echipă. Este foarte pasionat de ceea ce face și, mai mult decât atât, foarte motivat să contribuie la îmbunătățirea pieței locale de e-commerce” a declarat Sorin Draghici, Managing Partner DWF.
Liviu Taloi este fondator al celei mai mari comunități de eCommerce din România, ECOMpedia.ro. Recent, a câștigat premiul pentru cea mai bună resursă educațională pentru eCommerce.
Are o experiență de peste 20 ani în marketing online și de 15 ani în comerțul online românesc. În perioada 2004 – 2006 a fost PR Manager la eMAG, iar în 2005 a fondat compania de consultanță Web Audit specializată în e-commerce.
„La DWF, am găsit aceeași pasiune și dedicare pentru date relevante și corecte. După o lungă colaborare pe proiecte punctuale, am decis să ne reunim forțele și să creem această divizie nouă. ”, a declarat Liviu Taloi, coordonator al diviziei de Google Analytics&Data din cadrul DWF.
În ultimii ani, Liviu Taloi a oferit consultanță de specialitate pentru mai mult de 100 de magazine online românești în e-commerce, usability, analytics, conversion rate optimization și online marketing. Printre companiile pentru care a oferit consultanță se numără: eMag, Flanco, Libris, F64, ZorileStore, BCR, BrainArt, Siniat, ING NN Asigurări de Viață, etc.
O mare parte din timp și-o dedică educării pieței, fiind speaker la conferințe și seminarii dedicate comerțului electronic și scriind articole pe teme de specialitate.
DWF este cea mai mare agenție SEO din România, cu 7 ani de experiență și peste 650 de campanii SEO derulate. DWF a câștigat premii în competițiile internaționale de SEO, iar specialiștii din cadrul companiei sunt invitați să vorbească la numeroase evenimente de profil.
De asemenea, compania face parte din familia CEE Digital Alliance, alături de alte 15 agenții digitale independente de top. De 5 ani ocupă un loc în juriul Competiției Magazinelor Online GPEC, ca specialiști pe criterii SEO.