Noua categorie își propune să susțină brandurile locale și să ofere consumatorilor șansa de a cumpăra de la cât mai mulți producători locali.

RO Brands, categoria nou lansată pe platforma online Douglas.ro, include în momentul de față 14 branduri de cosmetice și produse de înfrumusețare românești: Apiterra, Bioten, Cupio, Deplin, Elmiplant, Essence de Roumanie, Gerovital, Iehana, Kinga Varga, NN Cosmetics, Nuca Organic, Raftul cu Miresme, Skin Novels și Tie-me-up.

Cu 250 de produse disponibile pe platformă în prezent, noul segment include produse de igienă personală, îngrijire a corpului și a feței, machiaj, accesorii și parfumuri.

Contactați de start-up.ro, oficialii Douglas au precizat faptul că proiectul se derulează doar în țara noastră, secțiunea fiind disponibilă doar pe site-ul douglas.ro.

Similar, și retailerul de modă Fashion Days a creat o secțiune specială în site și aplicație destinată producătorilor români de haine și accesorii.

Douglas își propune să sprijine brandurile din portofoliu, să atragă mai mult atenția asupra lor și să contribuie la dezvoltarea industriei cosmetice românești, oferind în același timp clienților produsele locale pe care le iubesc, prin intermediul unei platforme pe care o cunosc deja și care livrează la nivel național.

Pentru a extinde categoria RO Brands, Douglas invită toți românii să nominalizeze brandurile românești de produse cosmetice pe care le îndrăgesc și pe care ar dori să le găsească pe platforma online Douglas.

Pentru a propune un brand local pe platforma Douglas, consumatorii români trebuie să trimită un e-mail la adresa dedicată, [email protected], în care să menționeze numele brandului, link-ul către site-ul acestuia sau altă pagină online relevantă, dar și motivul pentru care consideră că ar trebui să fie disponibil pe platforma online Douglas.

”Fiind principala platformă premium dedicată zonei de beauty din Europa, la Douglas ne propunem să fim mai mult decât un business de e-commerce: scopul nostru este să devenim o platformă pentru acele branduri locale care oferă produse excelente, dar care nu se bucură de expunerea și recunoașterea pe care le merită. Acesta este motivul pentru care ne îndreptăm atenția și eforturile către RO Brands și invităm clienții să se alăture inițiativei, astfel încât să aflăm preferințele lor”, spune Lavinia Ivas, Country Manager Douglas Romania.

Alături de invitația adresată consumatorilor de a-și nominaliza brandurile preferate, Douglas continuă să dezvolte segmentul RO Brands în mod activ - pe lângă cele 14 branduri listate deja pe platformă, departamentul comercial al companiei cercetează intens piața românească în căutare de noi producători locali de cosmetice.

Douglas este una dintre principalele platforme dedicate zonei de beauty din Europa. Retailerul oferă peste 100.000 de produse pentru îmbunătățirea stilului de viață și de înfrumusețare, în online, și în peste 2.000 de magazine. În anul fiscal 2018/2019 Douglas a generat vânzări de peste 3.5 miliarde de euro în domeniul parfumeriei, machiajului, îngrijirii corporale și păr, precum a suplimentelor nutritive și accesoriilor.