În aplicația Glovo, utilizatorii vor regăsi peste 4.000 de produse din magazinele Auchan, din categorii precum fructe și legume, preparate de brutărie, mezeluri, lactate, produse din carne, dar și produse cosmetice, de înfrumusețare, pentru îngrijirea grădinii și curățenia casei, jucării sau electrocasnice.
Cumpărăturile vor fi livrate de Glovo din cele 33 de hipermarketuri Auchan din Bacău, Baia Mare, Brașov, București, Cluj, Constanța, Craiova, Deva, Galați, Iași, Oradea, Pitești, Ploiești, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș și Timișoara.
„Ne bucură faptul că Auchan se alătură listei de parteneri Glovo și că vom putea livra produse din toate cele 33 de hipermarketuri. Ne vom continua planurile de extindere, atât la nivel de orașe, dar și la nivel de parteneri, astfel încât utilizatorii Glovo să regăsească toate produsele de care au nevoie în aplicație.”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo CEE.
„Suntem încântați să extindem serviciile de livrare la domiciliu prin parteneriatul cu Glovo. Ne continuăm astfel misiunea de a ajunge rapid și bine în casele consumatorilor, oferindu-le acestora o gamă variată de articole esențiale, produse românești și o paletă cuprinzătoare de alimente pentru un stil de viață sănătos, la prețuri cu adevărat avantajoase.”, a declarat Laurențiu Furtună, Director e-commerce și digital Auchan Retail România.
Potrivit celor două companii, nu există o valoare minimă a comenzii, iar costul livrării va porni de la 11,99 lei și poate ajunge până la 15,99 lei, în funcție de orașele în care serviciul este disponibil.
Glovo este o platformă de livrare rapidă care îți permite să cumperi, să trimiți și să primești orice produs, din și în perimetrul orașului în care te afli. Lansată în Barcelona, compania este prezentă în 548 orașe din 21 țări din Europa, Orientul Mijlociu, America de Sud, Africa și Africa Subsahariană.