Cele două companii vor implementa soluții conversaționale adresate departamentelor de resurse umane.
Smartree lansează un prim asistent virtual, pe tehnologie DRUID, MySmarty, pentru a asigura interacțiunea automatizată și accesul instant al angajaților la informații și documente specifice administrării de personal, precum diversele tipuri de adeverințe sau fluturașii de salariu.
Astfel, MySmarty va oferi suport angajaților în precompletarea detaliilor necesare pentru cererile de concediu sau cele administrative și generarea lor pe baza unor șabloane de documente predefinite, în urma interorgării bazei de date, contribuind la creșterea satisfacției angajaților, prin eliminarea activităților redundante și reducerea timpilor aferenți comunicării cu departamentul de resurse umane.
De asemenea, MySmarty va permite identificarea utilizatorului în funcție de rolul pe care îl are în companie, manager sau angajat, și va afișa în consecință un meniu personalizat. Angajații vor putea vizualiza toate cererile de concediu inițializate și statusul lor, în timp ce managerii vor avea posibilitatea să acceseze și cererile angajaților alocați.
Într-o etapă următoare, Smartree va extinde parteneriatul cu DRUID, astfel încât să acopere și alte procese repetitive din zona resurselor umane. Compania va integra în sistemului său HCM, tehnologii conversaționale noi, pentru a răspunde unor solicitări suplimentare ale angajaților cu privire la procesele de integrare în companie, pregătire profesională, compensații și beneficii, dar și la eliminarea anumitor operațiuni manuale, precum introducerea sau actualizarea datelor personale.
”Parteneriatul cu DRUID, de care suntem foarte bucuroși, ne oferă ocazia să reiterăm poziția noastră pe piață: aceea de a susține departamentele de resurse umane în procesul de eficientizare și digitalizare a fluxurilor, concomitent cu îmbunătățirea experienței angajatului printr-un acces instant la informații HR din interiorul organizației. Suntem convinși că utilizarea unei suite de aplicații HCM care, on-top, să beneficieze de noile servicii de comunicare contextuală prin intermediul unui chatbot, reprezintă o prioritate pentru orice organizație modernă”, declară Alexandra Peligrad, CEO Smartree România.
”Văd un potențial formidabil în adăugarea expertizei Smartree, un lider de necontestat în piața serviciilor de outsourcing de administrare personal, la tehnologia conversațională DRUID. Este un mix unic, din care vor avea de câștigat atât angajații, cât și departamentele de resurse umane”, afirmă Liviu Drăgan, CEO DRUID.
DRUID este o companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi dedicaţi proceselor complexe tip Enterprise, şi unul dintre puţinii furnizori la nivel global care acoperă toate tipurile de implementări – cloud, hybrid sau on-premises. Peste 500 de şabloane conversaţionale preconfigurate pe roluri, procese şi industrii asigură lansarea în producţie în doar câteva săptămâni.