Atribuțiile sale includ coordonarea tuturor activităților de marketing și comunicare de brand, precum și alinierea strategică a departamentelor interne la o viziune de business comună necesară pentru planurile de dezvoltare.
Cu o experiență de aproape 10 ani în industria de digital marketing, Elena Gherasim este specializată în performance marketing și comunicare de brand, B2C si B2B.
De-a lungul timpului, Elena a creat strategii de marketing online, a implementat campanii pentru clienți importanți din diverse industrii precum beauty, fashion și retail și a gestionat bugete de marketing de peste 5 milioane de euro.
În ultimii doi ani, Elena a lucrat în cadrul Google România, unde a coordonat activitățile de B2B marketing ale companiei pe piața locală.
“ProductLead este genul de resursă strategică la care mi-ar fi plăcut să am acces în calitate de e-commerce manager, așa că am acceptat cu interes această provocare. Vorbim despre un produs care prin instrumentele oferite devine aliatul echipelor de marketing în strategia lor de a crea o poveste de brand relevantă și consistentă pentru audiențele lor. Mai mult decât oricând, conținutul generat de utilizatori este una dintre cele mai bogate resurse pentru comunicarea și poziționarea de brand, deoarece este organic, relatable și reprezintă dovada că acel brand are o conexiune cu publicul său. Complexitatea platformei și a posibilităților pe care le oferă ne cere să accelerăm procesul de poziționare și comunicare, astfel încât să creștem popularitatea ProductLead în piețele de interes.”, declară Elena Gherasim, CMO ProductLead.
“Ultima rundă de investiții obținută de ProductLead a accelerat și planurile pentru dezvoltarea echipei noastre, iar numirea Elenei în poziția de CMO este doar primul pas. Suntem convinși că expertiza sa va contribui la îndeplinirea obiectivelor noastre de business, printre care dezvoltarea parteneriatelor strategice la nivel local și internațional și pregătirea pentru următoarea rundă de investiții de tip Serie A. Anul 2021 este foarte important din perspectiva consolidării brandului, atât în ceea ce privește creșterea portofoliului de clienți, dar și la nivel de investiție în echipă.”, adaugă Mihai Bocai, CEO ProductLead.