Abonează-te pe YouTube
Fii primul care vede review-urile și cele mai interesante noutăți din domeniul tehnologiei și inovației.
Lectură de 2 min
Fii primul care vede review-urile și cele mai interesante noutăți din domeniul tehnologiei și inovației.
OPPO a lucrat îndeaproape cu comunitatea locală, iar deschiderea fabricii a contribuit la crearea a sute de locuri de muncă, sprijinind economia locală și consolidând lanțul de aprovizionare OPPO.
Dezvoltarea brandului OPPO a fost una exponențială devenind al patrulea cel mai mare brand de smartphone-uri din lume. În prezent, OPPO este de asemenea, singurul brand de smartphone-uri care deține o fabrică în Turcia după ce a primit o certificare CKD (Completely Knocked Down), care permite fabricii să construiască produsele OPPO de la zero, mai degrabă decât să asambleze componente gata importate.
„Dezvoltarea acestei fabrici de ultimă generație din Tuzla, Istanbul, marchează o altă etapă importantă în extinderea continuă a companiei OPPO în regiune. Suntem extrem de recunoscători pentru generozitatea și sprijinul oferit de oameni în ceea ce privește operațiunile noastre comerciale și construcția acestei facilități. ” a declarat Johnny Zhang, președintele Regiunii Europei Centrale și de Est la OPPO. „Noua fabrică reprezintă doar una dintre acțiunile prin care vrem să demonstrăm devotamentul nostru față de piața locală și clienții fideli pe care îi avem”.
Construită în patru luni și situată la doar câțiva kilometri de sediul OPPO din Atașehir, fabrica de 10.200 mp are aproximativ 850 de angajați, dintre care 99% sunt cetățeni turci locali. În loc de lucrări de asamblare tradiționale, această fabrică inteligentă desfășoară întregul proces de producție al smartphone-urilor printr-o linie de fabricație Surface Mount Technology (SMT), care oferă un nivel ridicat de automatizare. În plus, se estimează că fabrica va oferi aproximativ 10.000 de locuri de muncă din perspectiva lanțului de aprovizionare.
Pentru a răspunde cererii locale în creștere, fabrica produce în prezent telefoane inteligente din seria A și Reno Lite, care sunt populare printre consumatorii turci care apreciază o experiență de telefonie mobilă performantă, combinată cu un design elegant, și tehnologii inovatoare.
După ce a intrat pe piața locală turcească în 2019, OPPO a obținut performanțe remarcabile pe piață din întreaga regiune. Conform datelor IDC, livrările globale OPPO au înregistrat o creștere anuală de peste 60% în primul trimestru al anului 2021. OPPO consideră că potențialul de piață al acestei regiuni este promițător, datorită economiei și populației sale dinamice. Compania așteaptă cu nerăbdare să joace un rol activ în comunitatea locală și să se asigure că produsele și inovațiile sale îmbunătățesc viața tuturor utilizatorilor.
Fiind un brand global, OPPO a construit până acum zece fabrici, în China, India, Asia de Sud, Europa de Est și alte regiuni pentru a satisface cerințele tot mai mari de smartphone-uri și alte dispozitive inteligente ale consumatorilor OPPO. Furnizarea produselor și serviciilor OPPO în tot mai multe locații din lume demonstrează faptul că OPPO este determinat să își întărească prezența și notorietatea la nivel global.