Toți pasionații de tehnologie și antreprenoriat sunt acum invitați să se înscrie cu ideea lor de startup de tehnologie la evenimentele de preselecție pentru a avea șansa să intre în program.
Rezultatele primei ediții Bright Labs Incubator
În prima ediție 35 de echipe și-au înscris ideea de startup, 22 au fost selectate în etapa de preincubare, 8 au fost acceptate programul Bright Labs Incubator, iar 3 au primit finanțare în valoare totală de 115.000 de euro.
Make IT in Oradea a organizat la finalul lunii ianuarie evenimentul Bright Labs Incubator Gala în care 10 echipe au prezentat startup-urile lor în fața distinșilor invitați și a audienței prezente online.
Toți absolvenții programului fac parte acum dintr-o comunitate în care vor beneficia de suport din partea mentorilor.
Un program unic sprijinit de Primăria Oradea
Bright Labs Incubator este un program unic, creat să ofere suport antreprenorilor ambițioși pentru a-și lansa ideea pe piață în 6 luni.
Structura programului este gândită în așa fel încât să ofere cunoștințe validate de startup-uri cu renume, relații de mentorare din partea unor antreprenori de succes și experți din diverse domenii.
De asemenea, există beneficiul suportului unei comunități active de antreprenori în tehnologie, pasionați și mereu dispuși să ajute.
Unicitatea programului este dată de modul în care se pliază pe nevoile fondatorilor de startup-uri din regiunea noastră, fiind adresat în mod special startup-urilor de tehnologie care nu au încă o validare a produsului lor în piață.
Structura programului
Durată programului este de șase luni, cuprinzând trei etape: etapa de preselecție, etapa de validare și etapa de incubare.
Etapa de preselecție a fost deja lansată și constă în evenimente de prezentare a ideilor care vor avea loc după cum urmează:
- Bright Labs Pitch Nights Oradea - 24 februarie, online
- Bright Labs Pitch Nights Cluj - 3 martie, online
- Bright Labs Pitch Nights Expats - 10 martie, online
- Bright Labs Pitch Nights Timișoara - 24 martie, în persoană
- Bright Labs Hackathon - 8, 9 aprilie
Cele mai bune idei vor fi selectate pentru a trece în următoarea etapă.
Etapa de validare va începe în luna aprilie și va consta într-o serie de workshop-uri cu scopul de a-i ajuta pe participanți să își valideze problema și soluția și să își conceapă primul prototip. La finalul etapei, echipele vor avea ocazia să își prezinte evoluția și stadiul de dezvoltare a produsului, iar cele mai promițătoare idei se vor califica în etapa a treia a programului. De asemenea, echipele selectate în acest punct vor primi un premiu de 5.000 de euro care va fi folosit în dezvoltarea ideii.
Etapa de incubare va începe în luna iunie și se va întinde până la finalul lunii septembrie. Echipele vor beneficia de workshop-uri, evenimente și sesiuni de mentorare individuale, structurate pentru a răspunde diferitelor nevoi pe care un startup le are pentru a se lansa în piață.
Întâlnirile vor fi organizate atât online, cât și în persoană în Oradea, dar se încurajează prezența în persoană. Programul este potrivit și pentru cei care au un loc de muncă, însă implicarea este zilnică, la fel ca în cazul unui job part-time.
Make IT in Oradea oferă și finanțări de tip “for equity” de până la 50.000 de euro startup-urilor de tehnologie care au un produs lansat în piață de cel puțin trei luni și care prezintă o creștere substanțială lunar.
Înscrie-te la Bright Labs Pitch Nights Oradea
Dacă ai o idee de startup de tehnologie și vrei să o duci la nivelul următor, dar ai nevoie de suport și resurse, ești invitat să te înscrii la Bright Labs Pitch Nights Oradea. Prezintă-ți ideea și vei avea șansa să fii selectat în etapa de validare a programului de incubare Bright Labs Incubator - ediția 2022.
Acest eveniment va avea loc în 24 februarie de la ora 18:00 și se va desfășura online.
Vei cunoaște echipa și vei primi mai multe informații înainte de eveniment într-o întâlnire online cu unul din membrii echipei Make IT in Oradea.
Despre Make IT in Oradea
“Make IT in Oradea” este o organizație non-profit fondată la inițiativa Primăriei Oradea și ADLO SA, împreună cu membrii locali Smartware, Paymo, Mobiversal, Helion, RO et CO International, și partenerul național Orange România. Scopul organizației este de a crește ecosistemul local de IT. Inițiativa este construită pe trei direcții:
- Dezvoltarea abilităților antreprenoriale și consolidarea comunității de startup-uri
- Finanțări și facilități fiscale pentru companii de IT
- Păstrarea și atragerea talentelor prin acordarea de burse pentru elevi și studenți, și integrarea lor în comunitatea locală de startup-uri.