Posturile și responsabilitățile aferente sunt detaliate pe site-ul Carrefour, la secțiunea Cariere, cât și pe site-ul OLX și nu presupun cunoașterea limbii române sau a limbii engleze.
Printre responsabilitățile postului se numără îndrumarea clienților în magazin și asigurarea unor raioane atractive din punct de vedere comercial, pentru a facilita procesul de cumpărare pentru clienți. Pe de altă parte, facilitățile oferite de Carrefour România includ asigurare medicală privată, tichete de masă, cupoane de Paște și Crăciun, ajutor de transport, prime de vacanță și fidelitate și, nu în ultimul rând, cursuri de formare și dezvoltare.
Acțiunea vine ca o completare a eforturilor companiei de a contribui la această cauză prin donații și ajutoare oferite ONG-urilor care preiau cazurile persoanelor ucrainene care au venit în România. Astfel, Carrefour România a donat către Crucea Roșie Română și Fundația FARA 270 tone de alimente, încă din prima săptămână de conflict.
„În primele zile de război, ne-am mobilizat cu toții, companii, persoane și autorități, pentru a susține persoanele dislocate din Ucraina. Este important acum să rămânem concentrați pe ceea ce contează și să continuăm eforturile de a ne sprijini vecinii, demonstrând că empatia și grija față de celălalt reprezintă valori stabile și nu emoții trecătoare. Pasul următor este, din punctul nostru de vedere, integrarea pe piața muncii a celor care doresc să rămână în țară, în paralel cu asistența umanitară a celor care au nevoie. Îi invităm pe prietenii noștri ucraineni să descopere un mediu divers, tolerant, performant, în care vor avea oportunități și instrumente potrivite pentru a-și defini o carieră de care să fie mândri. Această inițiativă este încă o dovadă a faptului că lumea Carrefour este o lume a oamenilor, mai presus de orice.”, a declarat Alina Gamauf, HR, Corporate Affairs & CSR Director Carrefour România
Totodată, Carrefour România continuă eforturile de asistență umanitară prin programul Banca de Alimente, derulat în parteneriat cu Crucea Roșie Română. Astfel, compania direcționează alimentele greu perisabile donate de clienți în stațiile speciale de colectare din 41 de hypermarketuri către populația ucraineană, atât cea care intră în România, indiferent dacă se stabilește aici sau se află în tranzit, cât și pentru cea rămasă în Ucraina. Clienții pot dona și direct din contul Act for Good din aplicația Carrefour către cauza Banca de Alimente, unde 30 de puncte se convertesc într-un aliment donat de către Carrefour prin această inițiativă.
In plus, alte 30 de organizații neguvernamentale implicate în proiecte de sprijin al populației ucrainene care a ajuns în țara noastră au primit ajutor direct sub formă de produse alimentare și nealimentare, din 17 magazine Carrefour din întreaga țară.