Site-ul Freshome.com, fondat de românul Mihai Cristian Micle, a fost vândut către Soda.com. Suma tranzacției este necunoscută, anunță 150sec.com. Freshome este unul dintre cele mai influente site-uri de design, arhitectură și amenajări interioare.

Soda.com a anunțat pe site-ul oficial că Freshome intră în portofoliul companiei. Soda e un trust media relativ tânăr, fondat în 2013, care mai are în portofoliu Reviews.com și The Simple Dollar.

„A fost momentul ideal pentru un exit din punctul meu de vedere. Un moment mult așteptat dupa ce tot am refuzat oferte de achiziție în ultimii ani. Iar referitor la ofertă, anul acesta am primit o ofertă pe care mi-a fost greu sa o refuz“, a declarat Cristian pentru start-up.ro.

Tot el spune că în perioada următoare va lua o pauză, pentru calm și relaxare, și toată lumea are nevoie de astfel de zile. În momentul exitului, echipa Freshome număra între 7 și 14 membri, în funcție de proiectele specifice pe care le aveau și colaborările punctuale.

Screen Shot 2016-02-09 at 19.35.40
Povestea Freshome

Mihai Cristian Micle a fondat Freshome în 2009. După ce a studiat mediul online, a descoperit că există un public care dorește să afle mai multe despre amenajări interioare, să găsească inspirație, înainte de apariția rețelelor sociale cum ar fi Pinterest.

Statisticile Freshome

Screen Shot 2016-02-09 at 19.40.12

Ideea i-a venit în anul 2007, când, în timp ce era student la Facultatea de Telecomunicaţii în Timişoara, a început să se gândească la construirea casei de vis. Pentru că nu avea conturată o idee clară în legătură cu aspectul acesteia, şi-a petrecut câteva zile căutând case în mediul online, scria Business Magazin în 2014.

A fost momentul ideal pentru un exit din punctul meu de vedere. Un moment mult așteptat dupa ce tot am refuzat oferte de achiziție în ultimii ani

S-a dus către piața globală din start, deoarece acolo erau banii. „Lumea foloseşte fără ezitare orice în online. Acolo sunt banii, advertiserii, e mult mai simplu să monetizezi produsul", declara Micle pentru bmag.ro. În 2014, Micle spunea că a primit oferte și de 3 milioane de euro pentru produsul său, doar dacă o companie ca AOL sau Conde Nast i-ar face o propunere.