Esteto.ro, unul dintre cele mai importante magazine online pentru femei, cu prezență regională, în România, Ungaria și Bulgaria, anunță reduceri la peste 30.000 de produse, în evenimentul de shopping Black Friday 2022.
Astfel, până pe 13 noiembrie, pot fi cumpărate cu până la 55% mai ieftin produse cosmetice, naturiste, consumabile medicale și pentru saloane, cărți, produse pentru copii, Home & Deco, de curățenie, întreținere a casei și fashion.
Black Friday 2022 la esteto.ro
Simultan, mall-ul online pentru femei derulează o campanie similară și în Bulgaria și Ungaria, oferta fiind aceeași ca în România.
Esteto.ro dă posibilitatea celor peste 800 de parteneri, prezenți în platforma Esteto Marketplace, să se alăture cu produse campaniei de Black Friday de anul acesta.
Reducerile de Black Friday afișate pe Esteto.ro și în marketplace-ul magazinului online vor fi calculate în funcție de cel mai mic preț din ultimele 30 de zile, platforma validând automat discount-ul.
În România, Esteto.ro estimează o creștere cel puțin dublă a vânzărilor în perioada de Black Friday 2022, comparativ cu o perioadă obișnuită din an.
Pentru evenimentul de Black Friday de anul acesta, Esteto.ro a asigurat stocuri mai mari, negociind din timp volumele de produse, pentru a putea asigura discounturi semnificative, la produse ale unor branduri premium, precum Alfaparf, Beautyfor, Revlon, Fanola, care nu fac, de regulă, obiectul unor promoții consistente.
Comenzile cu valoare de peste 500 de lei beneficiază de transport gratuit.
Toate produsele care se află la reducere în evenimentul Black Friday 2022 pot fi accesate aici.
Esteto.ro este unul dintre cele mai importante magazine online pentru femei care comercializează peste 650.000 produse (produse cosmetice, naturiste, parfumuri, cărți, jucării, ceasuri, bijuterii, Home & Deco, fashion, de curățenie și întreținere) și integrează în marketplace-ul propriu, oferte de la peste 800 de parteneri.
Esteto.ro a fost fondat în 2013 de Octavian Jomir și de soția sa, Elena Jomir, magazinul online ajungând să fie recunoscut între cele mai importante business-uri online din România, cu prezență regională, în Bulgaria și Ungaria, înregistrând anul trecut o cifră de afaceri de 6,9 milioane de euro, în creștere cu 50% față de anul anterior.