Parteneriatul a venit ca răspuns la nevoile clienților Mogo România de acces la un proces eficient, printr-o mai mare diversitate a metodelor de plată. Prin intermediul platformei PayU, clienții pot accesa opțiunea de plată recurentă, instant, cu o durată de procesare de 3 secunde. Până în prezent, aproximativ 800 de clienți Mogo au ales să își înroleze cardul de debit în platforma PayU și să activeze această soluție.
Deschiderea consumatorilor pentru utilizarea metodelor de plată online a crescut semnificativ anul trecut față de 2019, iar trendul ascendent se menține. De asemenea, datele arată că în 2022 plățile cu cardul s-au triplat față de anul 2019, în spațiul Uniunii Europene, 26% dintre acestea fiind procesate prin soluții independente de plăți online. În ceea ce privește plățile recurente, cei mai mulți oameni aleg să utilizeze plățile online mai ales pentru plata ratelor bancare, 93% dintre plăți fiind realizate prin transfer bancar, direct debit sau card, conform unui studiu bazat pe chestionar realizat de Banca Centrală Europeană.
„Eficientizarea proceselor interne reprezintă o prioritate pentru noi, iar parteneriatul cu PayU este un pas important în strategia noastră. Faptul că 800 de clienți și-au înrolat benevol cardul de debit în platformă și au activat soluția de plată recurentă ne bucură și ne determină să dezvoltăm și să integrăm și alte soluții noi și inovative, pentru a facilita digitalizarea serviciilor financiare în România”, declară Daniela Dragnea, Director General Adjunct Mogo România.
În prezent, Mogo România le oferă clienților posibilitatea plății prin transfer bancar, transfer în format electronic sau direct prin site-ul companiei. Totodată, PayU acoperă și plățile internaționale, astfel încât platforma poate fi utilizată și de către clienții din afara României.
„Misiunea noastră este să punem la dispoziția comercianților metode cât mai rapide și eficiente pentru efectuarea plăților online și ne bucurăm că Mogo se află printre clienții noștri. Acest parteneriat este unul important pentru noi, întrucât promovăm la rândul nostru economia circulară și mobilitatea persoanelor, precum și democratizarea accesului la servicii financiare online. Am observat o creștere a utilizării metodelor de plată online, iar serviciile oferite de noi au contribuit în timp la consolidarea încrederii în astfel de metode, facilitând experiența pentru consumatori”, declară Elena Gheorghe, Country Manager PayU România.
Mogo România activează din anul 2017, finanțând persoanele fizice și persoanele fizice autorizate pentru achiziția de mașini noi sau second-hand. În perioada sa de activitate, Mogo a finanțat peste 12.000 de clienți.