Abonează-te pe YouTube
Fii primul care vede review-urile și cele mai interesante noutăți din domeniul tehnologiei și inovației.
Lectură de 1 min
Fii primul care vede review-urile și cele mai interesante noutăți din domeniul tehnologiei și inovației.
25 de studenți au șansa de a participa la un workshop practic și teoretic intensiv. La finalul workshopului, participanții pot câștiga granturi în valoare unitară de 1.000 de dolari pentru a-și pune bazele portofoliului personal.
Workshopul se adresează studenților pasionați de domeniul fotojurnalismului și oferă atât informații tehnice, cât și despre compoziție și alte elemente de bază ale fotografiei, precum și o componentă practică. Accesul la workshop este limitat, accesibil doar pe bază de portofoliu, conform regulamentului campaniei.
Xiaomi a lansat anul acesta cele mai recente smartphone-uri din seria Xiaomi 13T, două modele dezvoltate în parteneriat cu Leica pentru a susține experiența fotografică a utilizatorilor. Performanțele camerei și implicarea Xiaomi în domeniul artelor vizuale și al fotojurnalismului au inspirat lansarea primului proiect de educație în fotografie jurnalistică derulat de brand în România.
„La nivel global, odată cu lansarea noii serii de smartphone-uri, Xiaomi și-a asumat misiunea de a contribui, prin educație, la dezvoltarea artelor vizuale. Mă bucur să ne aliniem acestei misiuni și în România, printr-o inițiativă unică în regiune, și să contribuim prin cele mai bune asseturi ale noastre – tehnologia și experiența globală în fotografie – și prin dedicarea unor parteneri locali puternici la educarea noii generații de studenți”, a declarat Gina Gavriliu, Marketing Manager Xiaomi România.
Sub conceptul „Masterpiece in sight”, studenții pornesc în căutarea poveștile celor mai cunoscute zone ale Bucureștiului, pe care le scriu prin lentila noilor modele Xiaomi 13T și Xiaomi 13T Pro. La final, fiecare student înscrie în concurs unul dintre cadrele surprinse în timpul workshopului pentru șansa de a câștiga unul dintre cele trei granturi în valoare unitară de 1.000 de dolari, în urma evaluării juriului compus din mentorii proiectului, fotojurnaliștii Ioana Moldovan și Andrei Pungovschii, și Lector Univ. Dr. Alexandra Bardan.
„Suntem încântați să fim parte a acestei inițiative inovatoare care oferă studenților posibilitatea de a se dezvolta într-un domeniu atât de dinamic. Colaborarea cu Xiaomi ne oferă o oportunitate unică de a încuraja creativitatea și pasiunea pentru arta vizuală în rândul studenților pe care îi reprezentăm. Suntem nerăbdători să vedem pozele pe care le vor face aceștia în cadrul acestui eveniment”, a declarat Ciprian Lazăr, Președinte Asociația Studenților la Comunicare – Universitatea din București.
Proiectul se desfășoară în perioada octombrie-noiembrie.