Charles Leadbeater are o biografie impresionantă ca gânditor și inovator. El lucrează cu antreprenori, guverne, orașe și fundații din întreaga lume pentru a promova inovația cu scop.
În ultimii zece ani, el a publicat rapoarte despre schimbările necesare în educație pentru a oferi studenților uneltele care să aibă efect într-o lume în care tranzițiile se întâmplă rapid.
Charles a fost consilier în guvernul lui Tony Blair, în domeniul promovării economiei bazate pe cunoaștere. Este autorul mai multor cărți de renume internațional și unul dintre primii oameni din lume care a scris despre antreprenoriatul social în raportul său din 1997, The Rise of the Social Entrepreneur.
Accenture, compania de consultanță în management, l-a clasat unul dintre cei mai buni gânditori în management din lume, iar Financial Times a spus că este „expertul cel mai remarcabil în inovare din Marea Britanie”. Este membru pe viață al Societății Regale a Artelor din Londra.
Charles este unul dintre vorbitorii de la conferința Dare to Learn, un accelerator de educație și cel mai mare eveniment din Europa dedicat învățării și autodezvoltării, așa cum menționează pe site-ul lor.
Am avut șansa să tragem cu ochiul la mecanismele de gândire ale lui Charles și să ne ofere câteva perspective despre educație, inovare și unele dintre întrebările care pot face lumea să se schimbe într-o direcție mai bună prin învățare.
Ce poți învăța de la el în acest interviu:
- Cei mai de succes inovatori în domeniul educației fac ceva simplu, dar fundamental: îi implică pe elevi să devină protagoniști în propriul lor proces de învățare.
- Când ai acces în primele rânduri la evoluția lumii, începi să vrei să faci parte din ceva mai activ. Acesta este motivul pentru care Charles Leadbeater a renunțat la jurnalism și a relata despre schimbare și a devenit parte a creării schimbării despre care se relatează.
- Deschiderea unei discuții despre care este scopul educației îi poate face pe elevi să găsească motivație în ceea ce învață, ceea ce poate face o diferență în viața lor.
- Inteligența artificială poate funcționa ca un catalizator prin care profesorii își pot asuma un rol mai creativ, versus cel în care doar livrează conținut.
Interviul integral îl puteți citi aici, în forma lui originală în engleză.