Abonează-te pe YouTube
Fii primul care vede review-urile și cele mai interesante noutăți din domeniul tehnologiei și inovației.
Lectură de 1 min
Fii primul care vede review-urile și cele mai interesante noutăți din domeniul tehnologiei și inovației.
Noul motor de căutare va permite utilizatorilor „să caute emisiuni folosind termeni mult mai specifici, inclusiv starea de spirit a abonatului, de exemplu”, conform raportului. Această căutare bazată pe OpenAI va permite, de asemenea, utilizatorilor să facă interogări care „merg mult dincolo de genuri sau nume de actori”.
Funcția, care este opțională, este deja disponibilă pentru ca unii utilizatori să o încerce în Australia și Noua Zeelandă pe iOS.
Purtătorul de cuvânt al Netflix, MoMo Zhou, a confirmat pentru The Verge că povestea din Bloomberg este corectă. Zhou spune că testul se va extinde în SUA „în următoarele săptămâni și luni” și că în prezent nu există planuri pentru această funcție în afara iOS.
„Este la început pentru această caracteristică și suntem într-adevăr într-o fază de învățare și ascultare pentru această versiune beta”, spune Zhou.
Într-un interviu acordat podcastului Decoder anul trecut, redactorul-șef al The Verge, Nilay Patel, l-a întrebat pe co-CEO-ul Netflix, Greg Peters, despre modul în care compania se gândește la AI. Iată o parte din răspunsul său:
„Avem o lungă istorie în utilizarea învățării automate și a inteligenței artificiale în sistemele noastre de recomandare. Facem asta de 20 și ceva de ani. Din nou, credem că treaba noastră este să fim proactivi în a înțelege unde există inovație tehnică. Cum folosim acest lucru atât pentru a servi creatorii, pentru a le permite să își spună poveștile în moduri mai convingătoare, cât și pentru a le oferi membrilor noștri experiențe de utilizare mai bune?”