În 2025, după zece ani de activitate și creștere continuă, brandul intră într-o nouă etapă de dezvoltare și anunță un rebranding strategic: devine „True Artisans Premium Products”. Prin această schimbare, TAPP își asumă rolul de lider național în furnizarea de soluții B2B pentru industria gelato și pastry, industrie care, între timp, a devenit mult mai matură și competitivă.
TAPP a evoluat constant, fiind ghidat de nevoile reale ale antreprenorilor și artizanilor locali. De la primele cornete vândute, la primele ingrediente importate din Italia, către o rețea logistică proprie cu temperatură controlată, echipamente performante, ambalaje sustenabile și consultanță operațională, fiecare pas a fost ghidat de dorința de a oferi soluții complete și durabile. „TAPP a evoluat odată cu piața. Dacă la început livram produse, acum livrăm soluții complete pentru afaceri în gelato și pastry”, spune fondatorul Ionuț Nistoroiu. Declarația sa evidențiază perfect tranziția de la un distribuitor clasic, la o platformă completă de dezvoltare pentru afaceri artizanale.
În spatele acestei evoluții se află ani de muncă alături de branduri care au crescut din pasiune, determinare și colaborare directă. „Experiența noastră cu TAPP Gelato, este una extraordinară. Dacă stau bine să mă gândesc, nu știu minusuri pe care le avem în relația cu ei. TAPP în trei cuvinte: profesionalism, promptitudine și respect pentru clienți. Alături de TAPP Gelato oferim cea mai bună experiență către clienții noștri: ingrediente naturale în toate produsele, înghețată artizanală, cheesecake artizanal, produse fără zahăr, vegane, nu facem compromisuri.” susține Silviu Safta, manager operațional în cadrul Sweetology.
Rebrandingul din 2025 vine și cu o reconfirmare a parteneriatelor strategice care diferențiază TAPP în piață. Printre acestea, colaborarea cu Galatea Italia, unul dintre cei mai apreciați producători de ingrediente naturale pentru gelato artizanal, consolidează direcția premium și accentul pus pe calitate, sustenabilitate și inovație.
Top 5 agenții de marketing digital care te pot ajuta dacă ești la început de drum cu business-ul tău
Pe lângă portofoliul extins de produse, TAPP investește în infrastructură, digitalizare și soluții ecologice. Obiectivele pentru perioada următoare includ extinderea în Europa Centrală și de Est, creșterea cu 40% a portofoliului HoReCa și lansarea unei platforme online B2B, care va simplifica procesul de comandă și va oferi acces rapid la resurse pentru antreprenori și echipe. De asemenea, TAPP va fi prezent la „Horeca Insight 2025”, organizat la Hala Laminor, în perioada 8-10 noiembrie 2025, eveniment dedicat antreprenorilor din domeniu.
TAPP nu mai este un simplu distribuitor. Este un punct de sprijin pentru afacerile artizanale, o platformă care aduce laolaltă produse, expertiză, instrumente și parteneriate, cu scopul de a sprijini fiecare artizan în drumul său spre excelență.
În 2025, brandul nu doar că își schimbă numele, ci își reafirmă cu și mai multă forță angajamentul față de artizani, inovație și excelență în fiecare detaliu – de la ingredient până la experiența finală a clientului.