Zoltan Vardy are peste 30 de ani de experiență și a realizat tranzacții de peste 2 miliarde de dolari. A coordonat zona de venituri la NBC Universal și a scris The Launch Code. Pe parcursul carierei a aflat că cei mai mulți fondatori nu vând bine pentru că nu au o abordare sistematică. Astfel, asta l-a inspirat să creeze structuri de vânzări complexe și metodologii care să ajute fondatorii de startup-uri.
Metodologia The Launch Code a ajutat peste 200 de fondatori din 26 de țări. Despre asta el va discuta pe larg la How to Web Conference pe 1-2 octombrie, la Face Club, în București.
„Vânzările nu sunt despre manipulare, ci despre a ajuta oamenii să-și rezolve problemele.”, spune Zoltan Vardy în timpul discuției cu Mircea Serediuc din cadrul podcastului LaunchPod.
De asemenea, el adaugă că oamenii nu cumpără caracteristici ale unui produs, ci beneficii. Iar pentru startup-urile care au un model de business B2B spune că „Problemele relevante în vânzările enterprise trebuie să reducă costurile sau să crească veniturile; restul sunt nice-to-have.”
LaunchPod | Aggelos Mouzakitis, IBM: „Marele succes al unor startup-uri vine uneori din stimă de sine scăzută”
Cum poți urmări activitatea Launch România?
- Abonează-te la canalul de YouTube pentru a afla primul despre activitățile comunității și podcasturile din seria LaunchPod.
- Intră pe site-ul lor oficial aici.
- Aplică pentru a intra în comunitatea Launch România aici.
- Urmărește Launch pe Facebook.
- Dă un follow și pe Instagram.
- Discută cu Launch România pe Linkedin aici.
Ce poți afla din discuția cu Zoltan Vardy, speaker la How to Web?
Poți urmări discuția cu Zoltan Vardy, dacă ești interesat/ă de cum să lansezi produse digitale direct în podcastul de mai sus. Sau poți urmări discuția pe capitole, după cum poți să le găsești mai jos.
00:35 – Cum să vinzi fără să manipulezi oameni
03:17 – Schimbare de atitudine: vânzări ca serviciu, nu presiune
05:25 – Nu începe cu un produs, începe cu o problemeă
06:55 – Studiu de caz: când construiești un produs înainte de a ști problema
09:07 – Asumpții și iterații - cum să găsești Product Market Fit
11:21 – Cum funcționează metodologia The Launch
13:11 – Ce înseamnă că o problemă merită rezolvată
14:28 – „Am nevoie de asta” sau ”Ar fi drăguț să am asta” când identificăm probleme
16:21 – De ce startup-urile trebuie să vândă ceva urgent ca să trăiască
18:50 – Studiu de caz: aplicația care salvează copacii din orașe
20:58 – Mindsetul dee corporație versus cel de startup
24:12 – Cum să construiești încredere în vânzări enterprise chiar dacă ești mic
29:19 – Puterea unui campion intern
31:33 – Când nu e produsul destul de bun pentru a fi lansat
43:08 – De ce să te concentrezi pe nișe
45:20 – Concentrarea duce la tracține
46:05 – Ce l-a inspirat pe Zoltan să scrie The Launch Code
50:01 – Cei trei piloni ai The Launch Code explicați