În acest an, startup-urile care vor participa în cadrul competiției Spotlight de la How to Wb vor beneficia de întâlniri exclusive cu mentori și investitori globali, au șansa de a câștiga un premiu-investiție de 180.000 euro și o experiență în valoare de 15.000 euro în San Francisco, la hub-ul Startup Embassy din Palo Alto.

Spotlight are un istoric bogat în a aduce fondatorii regionali de startup-uri pe scena globală. oferindu-le oportunitatea de a se conecta cu resursele potrivite pentru a-și scala afacerile, precum: conexiuni cu mentori cu experiențe strategice în companii tehnologice globale, acces la investitori de renume și premii care îi pot ajuta să-și consolideze și să-și accelereze planurile de business.

Ediția de anul acesta a conferinței aduce în prim-plan, pentru fondatori, peste 200 de investitori globali, de la cele mai mari fonduri de investiție precum IVP, Northzone, Creandum, Cherry Ventures, Credo Ventures, Lakestar, SpeedInvest și multe altele. Aceste fonduri de investiție stau în spatele unor giganți tech care au redefinit industrii precum Dropbox, Twitter, Spotify, UiPath, ElevenLabs sau Lovable.

Înscrierile se fac pe pagina dedicată a How to Web: https://www.howtoweb.co/spotlight-2025.

De ce să te înscrii la Spotlight 2025

Startup-urile din Europa de Est sunt așteptate să se înscrie în Spotlight 2025, iar printre beneficiile participării la un astfel de program pentru un startup la început de drum se numără:

  • Sesiuni de mentorat cu experți globali cu experiențe în companii precum Google, Bitdefender, PPC, NAP și altele;
  • Întâlniri cu investitori de renume precum Alexander Agureev (Northzone), Felix Martinez (SeedCamp), Karol Lasota (Inovo VC), Julius de Gruyter (Cherry Ventures) și mulți alții, care se reunesc în regiunea noastră doar în cadrul conferinței How to Web, oferind o oportunitate unică pentru fondatori de a-și stabili întâlniri cu aceștia;
  • Expunerea business-ului în fața unei audiențe direct interesate de produse tech, atât pe scena dedicată startup-urilor, cât și prin standuri expoziționale în zona dedicată a conferinței;
  • Un pachet în valoare de 15.000 de euro, oferit de Startup Embassy pentru a lucra direct de la sediul lor din Palo Alto, San Francisco;
  • O propunere de investiție pentru câștigătorul competiției, în valoare de 180.000 euro, sindicalizată de fondurile GapMinder Ventures Partners și V7 Capital.

Descoperiți 6 programe dedicate startup-urilor la How to Web 2025

Startup-urile pot aplica pentru Spotlight 2025 până la finalul acestei săptămâni, respectiv 7 septembrie. Competiția este destinată startup-urilor de tehnologie din Europa de Est, cu potențial de scalabilitate mare, un produs stabil și cu tracțiune, active de până în 5 ani și care nu au primit încă o investiție de peste 700.000 de euro.

Înscrierile se fac pe pagina dedicată a How to Web: https://www.howtoweb.co/spotlight-2025.