Startarium, platforma inițiată de Impact Hub pentru antreprenorii români, a adăugat o secțiune dedicată campaniilor de crowdfunding pentru startup-uri.

startarium

Prin intermediul acestei noi secțiuni, antreprenorii își pot face cunoscute ideile de afaceri, iar pentru început, Startarium oferă posibilitatea lansării de campanii cu finanțare fixă, pe o perioadă între 30 și 60 de zile. Pentru a putea iniția o campanie, antreprenorii trebuie să parcurgă toți pașii solicitați, campania lor fiind supusă ulterior unei evaluări.

Crowdfunding-ul reprezintă o opțiune importantă pentru multe startup-uri aflate la început de drum, interesate de finanțare și validarea produsului/serviciului pe piață.

”Finanțarea prin crowdfunding este o ocazie excelentă pentru un antreprenor să își testeze produsul sau serviciul pe care intenționează să îl lanseze. Pe lângă componenta financiară care îți poate permite strângerea capitalului necesar la început, o campanie de crowdfunding este o perioadă foarte intensă de lucru, care ar trebui să îi ajute pe antreprenori să se concentreze pe promovarea ideii lor. Ne propunem să fim alături de toți cei care vor să inițieze o astfel de campanie, și astfel, de a fi cu un pas mai aproape de lansarea startup-ului lor”, spune Vlad Craioveanu, CEO Impact Hub în România.

zuriell5 dintre cele 17 startup-uri participante în programul de accelerare Hubcelerator, organizat de Impact Hub Bucharest, au inițiat deja cu ajutorul platformei Startarium prima campanie de crowdfunding a business-ului lor.

Zuriell, un startup ce propune un nou concept de agende refolosibile a atins deja o rată de succes a campaniei de peste 300%. Make-up Șevalet, o masă de toaletă inovatoare, Haine cu Spirit, piese vestimentare multifuncționale, Ento, un concept vestimentar minimalist, și Lemnia, genți sculptate în lemn sunt alte nume prezente în secțiunea de Crowdfunding de pe Startarium.