La cea dea-a unsprezecea ediție a retailArena au urcat pe scenă specialiști din retail, FMCG, dar și logistică și curierat.

Cele trei fireside chat-uri cu antreprenori și manageri din România, alături de cele șapte paneluri de discuție, dar și zona EXPO, bogată în standuri, au atras o audiență de peste 550 de participanți în sală.

Prezența la eveniment nu a fost bogată numai în offline, în online, conferința înregistrând cifre record. Peste 35.000 de vizualizări în timp real și un număr record de peste 5.000 de schimburi de cărți de vizită au avut loc în platforma ICEvents.

retailArena a fost un eveniment organizat de retail.ro și wall-street.ro, având ca Online Commerce Partner pe FAN Courier, la categoria Gold Partners pe Mastercard, P3 Logistic Parks, WDP, eMAG, Penny, Lidl, dar și pe Altex, Offerista Group, httpool, Sameday, nhood, tbi bank, Mokka, Invest HK, Innnobyte, VIVO Mall, Hervis, Environ, IULIUS, Vodafone, Cometex și Payten ca Silver Partners, sponsori fiind Mavericks, ROPECO, e-Mobility Rentals, Tappy.ro, Tomra, Fepra, și 4pay.ro.

Citiți materialul integral pe site-ul retail.ro.

retail.ro face parte din grupul Internet Corp, alături de site-uri precum start-up.ro, Green Start-Up, futurebanking.ro, wall-street.ro, 9news.ro, kudika.ro, garbo.ro , platforma de evenimente și engagement IC Events, precum și platforma de producție de conținut video VideoCorp.