În ciuda restricțiilor pandemice care au continuat și în anul 2021, ESX a încheiat anul trecut cu aproximativ 100.000 de abonamente vândute, 600.000 de intrări la sălile partenere și peste 50.000 de conturi create. Pentru anul acesta, compania se așteaptă la un total de 2 milioane de intrări la peste 600 de săli din rețeaua ESX și 250.000 de abonamente vândute.
”În ultimii 3 ani, business-ul ESX a început să crească exponențial, înregistrând afaceri de 4 ori mai mari de la an la an, ceea ce ne certifică faptul că românii aveau nevoie să se antreneze inteligent, prin acces la mai multe săli cu un singur abonament, pe care să îl poată achiziționa singuri, fără ca angajatorul să intermedieze acest serviciu. Din datele noastre, observăm că peste 60% din românii care au un abonament ESX preferă să schimbe activitățile sportive într-o lună. Fiecare are propriile preferințe în ceea ce privește frecvența, tipul de exerciții, echipamentul și nivelul de fitness. Aplicația ESX vine să susțină aceste nevoi întrucât abonații noștri au acces la peste 350 de săli din 50 de orașe ale țării și beneficii precum diverse programe educaționale de fitness și nutriție”, a declarat fondatorul ESX, Andrei Trofin.
Sportul și tehnologia sunt două domenii în continuă dezvoltare, astfel că ESX a gândit un mecanism util pentru a susține creșterea accelerată a industriei activităților sportive și pentru a promova un stil de viață sănătos în rândul românilor. În acest sens, compania a dezvoltat și parteneriate cu LifeBox, FoodKit, Fitness Chef, BeeFit.
”Piața locală de fitness încă mai are de recuperat, fiind pe locul 3 la obezitate în Europa, doar 1 din 20 de români practicând regulat o activitate sportivă. Credem totuși că sala de sport va deveni spațiul pe care toată lumea îl vizitează de două ori pe săptămână, ca parte a unui regim de sănătate holistic, ceea ce va duce și la evoluția industriei sportive în masă. Observăm că atunci când vine vorba de mișcare cei mai activi sunt bucureștenii, urmați de ieșeni și clujeni”, completează antreprenorul Andrei Trofin.
Pentru ESX, anul 2022 vine cu multe lansări, investiții și dezvoltări pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor platformei. Urmează să integeze AI și machine learning pe bazele de date, cu stilul de viață și comportamentul clienților astfel încât să poată prezice posibile boli, în funcție de istoricul medical, alimentație, structura corpului, etc.
”Vrem să facem prima sală virtuală din România în metaverse, lucrăm la lansarea unui upgrade mai mare al aplicației și website-ului, regândim tot sistemul, ceea ce ne va permite să avem parteneriate cu mai multe centre sportive mari din țară, vom avea pachete cu posibilitatea de a testa 7 zile, gratuit, abonamentele ESX pentru membrii noi”, anunță Andrei Trofin.
Compania ESX își păstrează și ținta de exindere internațională, atenția fiind pe două teritorii importante, USA - California și Europa de Sud Est: Spania, Italia, Bulgaria, etc.