Cei care beneficiază de acest serviciu exclusiv sunt cei mai fideli clienți Fashion Days, care comandă frecvent și returnează responsabil.

Clasamentul este făcut lunar și, în cazul unui retur, primii 150 000 de clienți fideli primesc banii înapoi pe card în maxim 30 de minute de la preluarea coletului de către curier sau în showroom-urile eMAG, fără a mai fi nevoie să aștepte verificarea coletului în depozit înainte de transfer.

Toți clienții Fashion Days beneficiază, de asemenea, de servicii rapide de retur și recuperarea banilor în 30 de minute de la verificarea coletului în depozit sau showroom-urile eMAG, dacă au salvat în prealabil datele cardului în cont.

„Noul beneficiu oferă avantaje multiple atât pentru client, căruia nu i se țin banii blocați, cât și pentru întregul ecosistem, deoarece încurajează plata cu cardul și salvarea datelor cardului in cont, recomandări care îmbunătățesc întreg fluxul, plata fiind asociată unui card, și susțin, de asemenea, măsurile de prevenție Covid. Pentru cei care aveau temeri legate de retur, acum mesajul nostru e simplu: comanzi cu cardul, produsele vin repede și, dacă unele nu îți vin și vrei să le returnezi, primești banii extrem de rapid, deci nu e nevoie să fugi spre malluri pentru a evita riscul de a avea bani blocați pe o perioada lungă. ”, menționează Robert Berza, Director General Fashion Days.

Numărul tranzacțiilor efectuate cu cardul a înregistrat încă din 2019 un trend ascendent, iar impactul Covid a accelerat creșterea, ajungând la 58% din numărul total al tranzacțiilor în București & Ilfov și la 47% la nivel național în luna aprilie.