Livrările pentru categorii precum cultură, modă, bricolaj, IT&C, jucării și cosmetice au crescut semnificativ în portofoliul Cargus în 2020, cu unele creșteri depășind 100% în volume.

„2020 a fost un foarte dinamic pentru întreaga industrie de curierat, iar Cargus a făcut investiții semnificative pentru a se alinia noului context provocat de pandemia COVID-19. Evoluția volumelor unor categorii de produse transportate de Cargus arată cum atenția consumatorilor români s-a concentrat asupra activităților posibile în limitele stabilite de situația actuală. Cu multe restricții în viața lor, românii s-au îndreptat către cultură, renovarea și amenajarea locuințelor și telecomunicații pentru a-și îmbunătăți viața, așteptând ca lucrurile să revină la normal. În ciuda constrângerilor cauzate de COVID-19 și de creșterea volumelor, am reușit să menținem nivelul serviciilor la cea mai înaltă calitate, în principal datorită investițiilor și concentrării strategice pe livrarea la timp.”, a declarat Jarosław Śliwa, CEO Cargus.

Pentru a se calibra la creșterile și variațiile de volum, dar și la măsurile specifice de protecție împotriva COVID-19, Cargus a investit semnificativ în capacitatea de sortare și în eforturile de a proteja angajații și clienții companiei. Două dintre investițiile-cheie realizate de Cargus în 2020 sunt depozitul Dragomirești-Deal, o investiție de 7.000.000 EURO, și 4.000.000 EURO investiți în logistică și actualizări IT&C.

Compania a fost prima care a introdus livrările contactless în industria de curierat din România și a lansat un serviciu PrePaid, o soluție concepută pentru a oferi mai multă predictibilitate IMM-urilor locale.

„În calitate de acționar majoritar al Cargus, suntem foarte mândri de modul în care echipa Cargus s-a descurcat în aceste vremuri dificile, concentrându-se în principal pe siguranță și calitate. Ne-am angajat să sprijinim creșterea Cargus, care va fi realizată prin inovație și leadership în calitatea serviciilor. Vom face investiții semnificative pentru a ne menține creșterea pe piața românească.”, a comentat Kerim Turkmen, partener la Mid Europa Partners.