Mădă Seghete a fondat Branch în Statele Unite, un startup care face o analiză de deeplinking, prin care brandurile pot crește veniturile prin analiza link-urilor pe care le folosesc pe smartphone-uri. Branch a primit mai multe investiții și se apropie de stadiul de unicorn.

Branch folosește o tehnologie de tip ”deep linking” care permite crearea unor link-uri care pot fi transmise prin intermediul aplicațiilor (practic, se creează link-uri între aplicațiile mobile). Cei care accesează aceste link-uri pot ajunge la informație în mod direct, fără a fi nevoiți să își instaleze aplicațiile respective.

Mai multe despre Branch poți afla aici în articolul scris de Oana Coșman.

Cursul onlne de la Stanford va dura 8 săptămâni și va avea loc între 28 septembrie și 16 noiembrie și costă 545 de dolari, cu o limită de 60 de studenți. Cursul este deshcis oricui și va fi predat de Mădă Seghete, împreună cu Ethan Smith, fondator la Graphite.

Cursul va aborda lumea digital marketing-ului care a devenit din ce mai fragmentată. „Ne vom concentra pe subiecte despre cum să implementezi o strategie de achiziție online, activarea și conversia utilizatorilor, strategie de user retention și construirea unei echipa de growth marketing”, se arată în descrierea cursului.

Cursul va oferi celor care se înscrie un framework pentru a face o strategie de growth marketing, de la achiziție, engagement și retenție. De asemenea, va oferi tactici pentru fiecare etapă din evoluția unui business.

Printre invitații care ar putea veni la cursul de Growth Marketing care va fi susținut de Mădă Seghete vor fi Charles Taira (MasterClass), Niila Ali (Buzzfeed), Eli Schwarz (Survey Monkey) sau Casey Winters (Eventbrite).

Poți vedea syllabus-ul mai jos și poți afla mai multe detalii despre curs direct de pe site-ul Stanford aici.

20201 BUS 257 Syllabus by start-up.ro on Scribd