România a atins locul 2, după Spania, în ceea ce privește cererea de articole sportive, conform analizei realizate de Glovo în rândul a peste 20 de țări în care platforma este activă.
Utilizatorii români au comandat un număr impresionant de echipamente și accesorii sportive, precum mingi, gantere, benzi elastice, saltele de fitness sau yoga, dar și îmbrăcăminte sportivă și suplimente nutritive.
Peste jumătate dintre comenzile de articole sportive provin din București, capitala fiind urmată de orașele Cluj-Napoca, Constanța, Timișoara și Craiova.
Pe lângă articolele sportive, România a avut o evoluție pozitivă și în ceea ce privește comenzile de la supermarket.
Astfel, în topul comenzilor pentru alimente sănătoase, printre care se află legumele, fructele, salatele, leguminoasele, ouăle și lactatele, România este pe locul 2 pe plan internațional, după Spania, ocupând 30% din cererea totală globală.
Cele mai multe comenzi din această categorie provin din București, Constanța, Cluj-Napoca, Brașov și Iași.
În ceea ce privește cererea de salate de la supermarketurile din platformă, România se află pe locul 3 în lume, cu o cerere semnificativă pentru mixurile de salată ambalate, salata de ton și salata de vinete. Bucureștiul generează aproape 40% din cererea totală de salată din țară, urmat de orașele Constanța, Cluj-Napoca, Iași și Brașov.
De asemenea, cererea pentru salate de la restaurantele din platformă urmează un trend similar, cu un vârf de activitate tot în jurul orei 12:00 și o preferință clară pentru zilele de miercuri. Bucureștiul este liderul cererii de salate, urmat de Târgu-Mureș, Craiova, Ploiești și Constanța.
Cel mai mare fan al salatelor comandate a fost un locuitor al Capitalei care a comandat nu mai puțin de 120 de porții de salate în ultimele 12 luni.