Platforma Benefit Online ajută companiile să transfere alegerea beneficiilor direct către angajați: aceștia își pot crea singuri propriul pachet de beneficii, dintr-o gamă de mii de opțiuni, atât din zona celor cu avantaje fiscale (tichete de masă și culturale, pensii private, asigurări/abonamente de sănătate, vacanțe, cadouri sau cursuri profesionale), cât și din zona reducerilor corporate (abonamente de fitness și wellness, modă și frumusețe, spectacole și evenimente, restaurante și cafenele, telecom, electrocasnice și tehnologie etc.)

Datorită acestor soluții, companiile client din România își pot eficientiza politicile de resurse umane și își pot spori atractivitatea ca angajatori pe o piață a muncii extrem de competitivă.

Benefit Online are astăzi mai bine de 100.000 de utilizatori activi, din peste 250 de companii client din diverse industrii, precum IT & software, producție, servicii financiare, call-center & shared services sau servicii.

Aproape 3.000 de beneficii extrasalariale unice, de la peste 2.000 de furnizori, sunt incluse în platforma Benefit Online. În 2018, cele mai populare beneficii alese de angajați au fost tichetele de masă, cadourile (cardurile şi tichetele cadou), decontarea transportului (către/de la serviciu), turismul intern (tichetele de vacanţă) şi pensiile private (pilonul 3).

”Prin achiziția Benefit Online, Edenred își extinde oferta de soluții digitale, acompaniind fiecare nivel al ecosistemului de pe piața muncii (angajați, angajatori, furnizori de beneficii). Vrem să le oferim acestora atât libertatea, cât și instrumentele, pentru a-și configura ei înșiși strategia și beneficiile adaptate fiecărei companii și fiecărui salariat. Digitalizarea, diversificarea, inovația permanentă sunt parte din identitatea noastră, astfel că Benefit Online ne este un partener firesc și suntem mândri să susținem și să dezvoltăm platforma împreună de aici înainte” , a declarat Dana Sîntejudean, General Manager Edenred România & Moldova.

În urma tranzacției, brandul Benefit Online va continua să se dezvolte cu aceeași echipă de management și operațională, beneficiind în plus de resursele de inovație, tehnologie și suport comercial ale grupului Edenred.

”Avem încredere că împreună cu echipa Edenred și alăturându-ne competențele profesionale vom crea o experiență superioară pentru utilizatorii platformei Benefit Online, vom putea diversifica și mai mult paleta de furnizori și totodată vom putea extinde mai rapid soluția atât către noi companii din România, cât și din alte piețe din Europa”, a declarat Stelian Bogza, cofondator Benefit Online.

”Serviciile pe care le oferim clienților noștri actuali rămân neschimbate și vom continua să dezvoltăm business-ul curent alături de Edenred, dublat de preocuparea permanentă de a dezvolta noi soluții de retenție și loializare pentru companiile din România”, a declarat Adrian Sârbu, cofondator Benefit Online.

Tranzacția este supusă aprobării Consiliului Concurentei.

În România, Edenred este cea mai mare companie emitentă de soluții de beneficii pentru angajați, prin carduri și tichete preplătite, acompaniate de diverse soluții online și mobile. Edenred emite în România carduri și tichete de masă, de cadouri, carduri și vouchere de vacanță, carduri și tichete culturale, de creșă, tichete sociale, precum și carduri preplătite pentru cheltuieli de afaceri. Edenred are pe plan local peste 35.000 de companii client, 1.5 milioane de angajați utilizatori ai soluțiilor sale de beneficii și 65.000 de comercianți parteneri, deserviti de o echipă de peste 200 de angajați.

În prezent, peste 100.000 de utilizatori activi din România accesează platforma BenefitOnline.ro pentru a-și alege beneficiile extrasalariale, dintr-o paletă de aproape 3.000 de beneficii disponibile, de la peste 2.000 de furnizori.

Bugetele de beneficii alocate de angajatori și cheltuite de angajați pe BenefitOnline.ro au ajuns la 114 milioane de lei în 2018 și vor depăși 200 milioane de lei în 2019.

Edenred conectează 830.000 de clienți corporații, 47 de milioane de utilizatori-angajați și 1,7 milioane de comercianți parteneri din 45 de țări. Grupul a gestionat 2,5 miliarde de tranzacții în 2018, realizate în principal prin intermediul aplicațiilor mobile, platformelor online și cardurilor, reprezentând peste 28 de miliarde de euro în volum de afaceri.