Întrucât comerțul online se dezvoltă din ce în ce mai mult, contabilitatea are de trecut provocări importante în zona de facturare. Odată cu creșterea vânzărilor unei societăți, contabilul are de introdus facturi fiscale în programul de contabilitate în timp util pentru finalizarea declarațiilor și situațiilor fiscale.
La un moment dat, introducerea datelor în programul de contabilitate ajunge consumatoare mare de timp și deseori neprofitabilă.
Spre exemplu, procesarea manuală a unei facturi într-un program de contabilitate durează în jur de 2 minute, afirmă Florin Măcău, fondatorul FamShop, soluție locală de facturare automată. 100 facturi pe zi înseamnă peste 3 ore de muncă, fără pauză.
Astfel, introducerea manuală limitează foarte mult capacitatea de muncă a contabililor. Echipa de programatori FamShop a dezvoltat o soluție automatizată de facturare în orice soft de contabilitate, eliminând definitiv introducerea manuală a facturilor.
Platforma FamShop se bucură de succes atât în rândul societăților cu contabilitate internă, cât și în cadrul firmelor de contabilitate.
Soluția FamShop este ca un robot care preia datele de facturare din comenzile online și le trimite în programul de contabilitate în cateva secunde, eliminând erorile umane. Astfel, contabilul se concentrează pe munca adevărat importantă.
FamShop automatizează facturarea în principalele programe de gestiune și contabilitate din România, Ungaria, Polonia, Grecia, Bulgaria, Franța, Germania, Spania, Italia, Japonia, Statele Unite ale Americii.
De asemenea, FamShop sincronizează automat stocurile din programul de gestiune și le actualizează în timp real în magazinul online al comerciantului sau în marketplace-ul unde acesta vinde.
Platforma românească FamShop.ro a automatizat comenzi în 2019 în valoare de 47.4 milioane de euro, automatizând comercianți autohtoni, dar și din Europa, California și Japonia.
Tot anul trecut, FamShop a prezentat prototipul de magazin online cu interacțiune vocală la GoTech World, cel mai mare eveniment digital din Europa centrală și de est, iar pentru 2020 are în plan creșterea cu 60% a valorii comenzilor automatizate.