Accesul în acest program oferă o nouă oportunitate start-up-ului românesc, anume să intre pe piața din Canada și să își consolideze prezența în nordul Americii.

Potrivit lui Cornel Amariei, fondatorul și CEO-ul .lumen, programul AlchemistX reprezintă o oportunitate de creștere accelerată.

”Suntem foarte încântați să fim parte din acest program. Pentru a crea ochelarii .lumen, meniți să ajute milioane de oameni, e nevoie să alegem parteneri strategici în anumite regiuni ale globului. Suntem mândri să lucrăm cu TELUS CSW pentru a crea un viitor mai bun”, declară Cornel Amariei, CEO și fondator .lumen.

Misiunea startup-ului, aceea de a-i ajuta pe oamenii cu dizabilități vizuale să trăiască o viață mai bună, a fost cea care le-a asigurat succesul și intrarea în acest program exclusivist. Ochelarii pentru nevăzători reproduc caracteristicile principale ale unui câine ghid, totul într-un produs scalabil.

Ei vor permite utilizatorilor o mobilitate mai bună, ajutându-i să aibă acces mai ușor la educație și apoi la locuri de muncă, contribuind astfel la îmbunătățirea vieții lor sociale.

În prezent, ochelarii se află în etapa finală de cercetare și dezvoltare, fiind în pregătire pentru producție.

Prin programul AlchemistX de la TELUS CSW, .lumen va beneficia de acces la parteneriate strategice pentru introducerea ochelarilor pe piața americană, alături de oportunități de finanțare și networking pentru realizarea misiunii de a ajuta milioane de oameni nevăzători să trăiască o viață mai bună.