Lectură de 1 min

Românii și inteligența artificială: știm de ea, dar vrem poze mai bune

Abonează-te pe  
Românii sunt la curent cu inovațiile în tehnologie, precum inteligența artificială, potrivit rezultatelor cercetării de piață comandate de Huawei și derulate în iunie 2018.
Românii și inteligența artificială: știm de ea, dar vrem poze mai bune

Abonează-te pe YouTube

Fii primul care vede review-urile și cele mai interesante noutăți din domeniul tehnologiei și inovației.

Vezi în avanpremieră

Când vine vorba despre cele mai căutate atribute de la un telefon cu Inteligență Artificială, pe primul loc se află eficientizarea consumului de energie și o baterie mai rezistentă, pe locul doi memoria telefonului, iar pe următoarele locuri îmbunătățirea experienței de navigare și calitatea fotografiilor.

Huawei, unul din cei mai importanți producători de smartphone-uri pe plan local, este totodată și un brand cu notorietate și credibilitate pe piața locală fiind cea mai cunoscută marcă în rândul celor cu vârste cuprinse între 35 și 45 ani (9 din 10) și a doua cea mai cunoscută marcă în rândul tuturor respondenților. În plus, 43% din respondenți știu că portofoliul Huawei include și smartphone-uri care integrează Inteligența Artificială.

Astfel, 88% dintre aceștia au auzit de inteligența artificială și, dintre cei care au auzit despre această tehnologie, 88% o asociază cu roboții, 64% cu Hardware/Software, 63% cu automobilele, 60% cu medicina și 51% cu industria militară.

Rezultatele cercetării de piață au fost prezentate în cadrul primei dezbateri despre Inteligența Artificială din România, la care au fost prezenți peste 200 experți în domeniu, reprezentanți ai mass-media, precum și consumatori pasionați de tehnologie.

Cercetarea de piață a fost realizată pentru Huawei de către compania iSense Solutions, în luna iunie 2018, pe un eșantion reprezentativ pentru publicul comercial, din mediul urban, cu vârste cuprinse între 24 și 45 ani.

Abonează-te pe  

Citeste mai departe:
mai multe despre:

Pe aceeasi tema: